Χειμερινές δοκιμές εξέλιξης για την Mercedes-Benz EQ C

Χειμερινές δοκιμές εξέλιξης για την Mercedes-Benz EQ C

Το νέο ηλεκτρικό SUV της Mercedes-Benz θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύ πάνω από 400 ίππους.

Η Mercedes-Benz πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στο νέο της ηλεκτρικό μοντέλο, στον παγωμένο Αρκτικό Κύκλο, και οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες που κυκλοφορούν στον βρετανικό Τύπο μας παρουσιάζουν ένα πρωτότυπο σε αρκετά πρώιμη μορφή με έντονο καμουφλάζ.

Το νέο ηλεκτρικό SUV θα παρουσιαστεί επίσημα το 2019 και θα λανσαριστεί στην αγορά ένα χρόνο αργότερα. Οι διαστάσεις της EQ C, έτσι ονομάζεται προς το παρόν, είναι λίγο μεγαλύτερες από της GLC και αποτελεί το πρώτο δείγμα μιας νέας οικογένειας μοντέλων που θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Η Mercedes-Benz μας είχε προϊδεάσει για το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV, μιας στην Έκθεση του Παρισιού το 2016 είχε παρουσιάσει το Genetarion EQ. Το συγκεκριμένο πρωτότυπο είχε δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, και η συνδυαστική του ισχύς έφτανε του 408 ίππους.

Τη βάση για την EQ C αποτελεί η νέα ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα EVA (Electric Vehicle Architecture) που χρησιμοποιεί ατσάλι και αλουμίνιο. Η ισχύς των δύο ηλεκτρομοτέρ μεταδίδεται και στους 4 τροχούς με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα που μεταβάλλει την κατανομή ροπής εμπρός-πίσω σε πραγματικό χρόνο και σε ποσοστό έως 100%. Η κατάργηση του ογκώδους άξονα μετάδοσης επέτρεψε στους σχεδιαστές να χαρίσουν επίπεδο πάτωμα που ευνοεί και τον χώρο για τους πίσω. Στο πάτωμα θα βρίσκεται το μεγάλο πακέτο μπαταριών ιόντων λιθίου.

Το συνολικό βάρος της EQ C θα κυμαίνεται κοντά στους δύο τόνους, αλλά η αμεσότητα του ηλεκτρικού συστήματος με τα σχεδόν 72 kgm ροπή υπόσχονται επιδόσεις υψηλού επιπέδου. Σύμφωνα με την Mercedes-Benz, το νέο ηλεκτρικό SUV θα πιάνει από στάση τα 100 km/h σε λιγότερο από 5” και η αυτονομία που εξασφαλίζει η μπαταρία είναι 500 km.

Στην καμπίνα, την παράσταση θα κλέβει η μεγάλη οθόνη που εκτελεί χρέη πίνακα οργάνων και απεικόνισης του συστήματος πολυμέσων, καθώς και τα πλήκτρα αφής που βρίσκονται ανάμεσα από τον οδηγό και τον συνοδηγό.

[Πηγή: Autocar UK]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube