Bugatti: Φήμες για νέο μοντέλο εμπνευσμένο από την EB110 SS

Bugatti: Φήμες για νέο μοντέλο εμπνευσμένο από την EB110 SS

Μια νέα Bugatti θα κάνει πρεμιέρα τον Αύγουστο στο Monterey Car Week.

Τον τελευταίο καιρό κυκλοφορεί έντονη φημολογία πως η Bugatti θα παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο εμπνευσμένο από την EB110 SS στα πλαίσια του Monterrey Car Week τον Αύγουστο.

Η EB110 SS παρουσιάστηκε το 1992 ως μια ισχυρότερη και ελαφρύτερη έκδοση της EB110 με V12 κινητήρα 612 PS, επιτάχυνση 0-100km/h σε 3,3" και τελική ταχύτητα 348 km/h. Συνολικά κατασκευάστηκαν 36 μονάδες με τον Michael Schumacher να είναι ένας από τους ιδιοκτήτες του μοντέλου.

Τροφή στη φήμη αναβίωση της EB110 SS έδωσε και η πρόσφατη επίσκεψη του Romano Artioli στο εργοστάσιο της Bugatti στο Molsheim της Γαλλίας. Να θυμίσουμε πως ο 86άχρονος σήμερα Ιταλός, ήταν υπεύθυνος για την πρώτη αναγέννηση της εταιρείας στα τέλη της δεκαετίας του '80 και η κινητήρια δύναμη πίσω από την εξέλιξη της EB110 και τη δημιουργία του εργοστάσιου της Bugatti στην Ιταλία πριν από την πτώχευση του 1995.

Bugatti

Σε δημοσίευσή της στο Instagram, η εταιρεία πώλησης πολυτελών αυτοκινήτων Girado & Co αναφέρει πως η Bugatti ετοιμάζει παραγωγή 10 αυτοκινήτων με τιμή 8 εκατομμύρια ευρώ έκαστο. Αν κάτι τέτοιο ισχύει, τότε θα έχουμε να κάνουμε με το δεύτερο ακριβότερο μοντέλο στην ιστορία της Bugatti μετά από την κορυφαία (και μοναδική) La Voiture Noire των 16,5 εκατομμυρίων ευρώ η οποία είναι και το ακριβότερο μοντέλο όλων των εποχών.

Επιπλέον, ο Tim Bravo, υπεύθυνος marketing της Bugatti επιβεβαίωσε στο Carscoops πως ένα νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί στο φετινό Monterey Car Week.

Η παρουσίαση ειδικών εκδόσεων περιορισμένης παραγωγής που βασίζονται στα μηχανικά μέρη της Chiron δεν είναι κάτι καινούριο, καθώς εκτός από την La Voiture Noire που είδαμε στην Έκθεση Γενεύης, την ίδια λογική ακολουθεί και η Divo που έκανε πρεμιέρα στο Monterey Car Week το 2018. Εξάλλου, στις αρχές Ιουνίου, ο υπεύθυνος εξωτερικού σχεδιασμού των αυτοκινήτων της Bugatti, Frank Heyl άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο η εταιρεία να κατασκευάσει στο μέλλον και άλλα μοναδικά μοντέλα.

Η εν λόγω στρατηγική που όρισε ο CEO της Bugatti, Stefan Winkelman, φαίνεται πως φέρνει αρκετά χρήματα στα ταμεία της Bugatti, μετά από το επιτυχημένο παράδειγμα της πρότερης θητείας του στην Lamborghini με τις αντίστοιχες Veneno και Centenario που βασίζονταν στην Lamborghini Aventador.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube