BMW 3 Series: Ετοιμάζεται 100% ηλεκτρική έκδοση

BMW 3 Series: Ετοιμάζεται 100% ηλεκτρική έκδοση

Αν και η παραγωγή του επόμενης ηλεκτρικής κουπέ-μπερλίνας i4 έχει προγραμματιστεί για το 2021, μια ηλεκτρική 3άρα βρίσκεται επίσης στα σκαριά. Μάλλον για την κινεζική αγορά.

BMW 3 Series Li

Ενώ τα SUV iX3 και iX φιγουράρουν σήμερα ως οι κύριες μελλοντικές ηλεκτρικές παρουσίες της BMW στην αγορά (η άφιξή τους έχει προγραμματιστεί μεταξύ άνοιξης και τέλους του ’21), η βαυαρική φίρμα ετοιμάζεται να «ηλεκτροδοτήσει» τα περισσότερα μοντέλα της. 

Η 3άρα φυσικά είναι πρώτη επιλαχούσα για εξηλεκτρισμό και μάλιστα καμουφλαρισμένα πρωτότυπά της εθεάθησαν το περασμένο καλοκαίρι. Πριν από δύο μέρες, οι Ισπανοί συνάδελφοί μας από το Motor.es έδωσαν νέες πληροφορίες γι’ αυτό το αυτοκίνητο, το οποίο θα μπορούσε να λανσαριστεί στην αγορά στις αρχές του 2022.

Ωστόσο, φαίνεται πολύ πιθανό ότι αυτή η ηλεκτρική 3 Series τελικά δεν θα διατεθεί στην Ευρώπη. Το γεγονός ότι τα πρωτότυπα που κυκλοφορούν βασίζονται στη μακριά έκδοση της κόμπακτ γερμανικής μπερλίνας ενισχύει αυτήν την υπόθεση. Βλέπετε, η 3άρα με το μακρύ μεταξόνιο είναι έκδοση που σχεδιάστηκε για την κινεζική αγορά, στην οποία και λανσαρίστηκε την άνοιξη του 2019.

BMW 3 Series Li

Ως εκ τούτου, είναι πιθανό οι Ευρωπαίοι καταναλωτές να μην μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτό το μοντέλο και επομένως να πρέπει να περιμένουν την άφιξη της  i4. Ή να επιλέξουν την επαναφορτιζόμενη υβριδική 330e, η οποία εμπλούτισε την γκάμας της 3 Series πέρυσι και μπορείτε να διαβάσετε τη δοκιμή της εδώ

Η ηλεκτρική 3άρα θα πρέπει να περιλαμβάνει πολλά τεχνικά στοιχεία της iX3, μεταξύ αυτών τον κινητήρα των 286 ίππων και μπαταρία με χωρητικότητα 74 kWh. Η τοποθέτηση ενός τέτοιου μοντέλου θα ήταν επομένως πιο χαμηλά από εκείνη της i4, αν λάβουμε υπόψη τα 530 άλογα και 600 km της αυτονομίας που ανακοινώθηκαν για το πρωτότυπο. 

BMW 3 Series Li

Απομένει να δούμε αν αυτές οι υποδεέστερες τεχνικές προδιαγραφές θα επιτρέψουν την είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά του μοντέλου που ορισμένοι ήδη αποκαλούν «i3». Ένα πράγμα όμως είναι σίγουρο, ότι αν γίνει δεν θα στηρίζεται στην έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο.

Στις φωτογραφίες εικονίζεται η κινεζική έκδοση της 3άρας G20 με το μακρύ μεταξόνιο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube