Αυτός είναι ο αντικαταστάτης του MG ZS EV
H MG τράβηξε το κάλυμμα από τον αντικαταστάτη του ZS EV παρουσιάζοντας μια ολοκαίνουργια πρόταση στην εξηλεκτρισμένη γκάμα της.
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο που ακούει στο όνομα ES5 παρουσίασε η MG, τοποθετώντας το στην καρδιά της κατηγορίας των B-SUV καθώς πρόκειται για τον αντικαταστάτη του φουλ ηλεκτρικού ZS.
Εξωτερικά, η νέα σπουδή της MG ακολουθεί τη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας, δανειζόμενο στοιχεία από τα MG4 και MG3 Hybrid+ και Cyberster. To εμπρός μέρος με τους λεπτούς προβολείς θυμίζει τα δύο χάτσμπακ της κινεζικής φίρμας, δίνοντας στον λογότυπο «MG» ένα ωραίο νικελένιο φινίρισμα. Με τις εισαγωγές αέρα στα χαμηλότερα στρώματα να παραπέμπουν στο εκρηκτικό roadster της φίρμας. Με τις γραμμές εν συνόλω να είναι πιο κομψές και καθαρές, χαρίζοντας στο αυτοκίνητο μια πιο σύγχρονη, φρέσκια και περιπετειώδη σχεδίαση που αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο μέσω των τονισμένων θόλων, των μαύρων πλαστικών προστατευτικών και την ύπαρξη ραγών οροφής.
Tο νέο, 100% ηλεκτρικό MG ES5 αναμένεται να λανσαριστεί στην Ευρώπη εντός του 2025
H μοντέρνα εικόνα του εξωτερικού θα συνεχιστεί και στην καμπίνα όπου θα υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων αλλά και μια μεγαλύτερη οθόνη για το infotainment, χωρίς όμως να γνωρίζουμε ακόμα τις ακριβείς τους διαστάσεις. Σε πρώτο πλάνο αναμένεται να τεθεί η άνεση, όπως άλλωστε υποδηλώνουν και οι διαστάσεις του μοντέλου, με μήκος στα 4,47 m και μεταξόνιο στα 2,73 m.
Γνωρίζουμε ακόμη πως το ES5 θα πατά πάνω στην γνωστή από το MG4 πλατφόρμα MSP (Modular Scadable Platform). Αυτό σημαίνει πως θα εξοπλίζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με απόδοση 170 ίππων και 250 Nm. Ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε και την ύπαρξη τετρακίνητων εκδόσεων.
Στην αγορά της Κίνας θα είναι διαθέσιμες τρεις εκδόσεις μπαταρίας φωσφορικού σιδήρου λιθίου, προϊόν της συνεργασίας CATL και SAIC. Η χωρητικότητα του μεγαλύτερου συσσωρευτή πιθανότατα θα αγγίζει τις 62.5 kWh, χαρίζοντας στο MG ES5 αυτονομία 525 km κατά τον πάντα γαλαντόμο είναι η αλήθεια, κινεζικό κύκλο δοκιμών CLTC.
To λανσάρισμά του στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσα στο 2025. Μένει μόνο να δούμε αν η MG θα φέρει το αυτοκίνητο με το ίδιο όνομα, καθώς πηγές από την Κίνα τονίζουν πως η επιλογή του ονόματος για τη Γηραιά Ήπειρο δεν έχει κλειδώσει ακόμα. Το σίγουρο είναι πάντως πως ο διάδοχος του ZS EV θα έχει άλλο όνομα.