
Aston Martin: Προσεχώς χειροκίνητη Vantage!
Ο V8 της AMG μπορεί να μη συνδυάζεται με χειροκίνητο σασμάν, αλλά η Aston Martin σκοπεύει να βαδίσει εκτός πεπατημένης, λανσάροντας τις προσεχείς ημέρες μια Vantage με πεντάλ συμπλέκτη.


Η γκάμα της Vantage είναι φρέσκια στην Aston Martin, καθώς ανανεώθηκε πρόσφατα, αλλά σύντομα θα της μεταγγιστεί νέο αίμα, και όχι ό,τι κι ό,τι. Ο κατασκευαστής από το Gaydon μόλις αποκάλυψε μια εικόνα που αφήνει ελάχιστο περιθώριο για αμφιβολίες: Η Vantage θα διατίθεται και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Θα πάρει δε το όνομα «AMR» ( για το Aston Martin Racing), με κάποιες ιδιαιτερότητες που οι Βρετανοί προσέχουν να μην μας αποκαλύψουν προσώρας. Η αλήθεια βέβαια είναι ότι η Aston μας είχε γνωστοποιήσει αυτήν της την πρόθεση ήδη από τον Απρίλιο του 2018.
Η ένταξη ενός χειροκίνητου σασμάν στη Vantage είναι σε κάθε περίπτωση σημαντικό γεγονός, δεδομένου ότι το Gaydon κάνει αυτό που η Mercedes-AMG αρνήθηκε να πράξει για μεγάλο χρονικό διάστημα: Να προσφέρει ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με το V8 της. Στην πραγματικότητα, έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που είχαμε τέτοιο συνδυασμό σε μια Mercedes-AMG –σε μια Mercedes-Benz γενικότερα.
Προφανώς, χρειάστηκαν κάμποσες τροποποιήσεις στο γερμανικό κινητήρα, ο οποίος προορίζεται να λειτουργεί αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο, για να φιλοξενήσει μια μετάδοση συνδεδεμένη με το πεντάλ ενός συμπλέκτη.