Ares: Αποκάλυψη για την Panther, την αναβίωση της DeTomaso Pantera
Η μικρή ιταλική εταιρεία Ares Design αποκάλυψε τις πρώτες επίσημες εικόνες της Panther, της μοντέρνας αναβίωσης της DeTomaso Pantera. Τα πάντα διαφοροποιήθηκαν, περιλαμβανομένης της τιμής.
Η ιστορία της DeTomaso Pantera είναι αρκούντως πρωτότυπη. Την εποχή εκείνη, ο Alejandro de Tomaso λανσάρισε τη δική του φίρμα με την υποστήριξη της Ford. Το Μπλε Οβάλ τον προμήθευε τους κινητήρες της Pantera, χάρη κυρίως στις καλές επαφές μεταξύ του Alejandro de Tomaso και του Lee Iacocca, του «πατέρα» της Ford Mustang. Η Pantera γεννήθηκε το 1970 με μοτέρ Ford V8, αλλά το αυτοκίνητο ήρθε αντιμέτωπο γρήγορα με πολλά προβλήματα αξιοπιστίας και ένα σχεδόν ανύπαρκτο δίκτυο. Μάλιστα λέγεται ότι ο Elvis Presley πυροβόλησε την Pantera του με ένα 38άρι περίστροφο, όταν το αυτοκίνητο αρνήθηκε πεισματικά να πάρει μπρος!
Η Pantera, που υποτίθεται ότι ήταν ένα «GT40 για το δρόμο», σημείωσε ως εκ τούτου μια ασθενική πορεία στην αγορά, με περίπου 7.000 αυτοκίνητα να κατασκευάζονται σε 20+ χρόνια, με κύρια προβλήματα τα λάθη στα συναρμολόγηση σε ένα κόνσπετ «σούπερκαρ» από τα πιο δήθεν. Αλλά η Pantera είχε ένα πλεονέκτημα: Την τιμή της. Πουλιόταν λίγο πάνω από 9.000 δολάρια, όταν λανσαρίστηκε το 1971. Τιμή παρόμοια με μιας high-end Mustang, όπως η Mach 1, η Boss 302 ή μια Boss 429, αλλά πολύ χαμηλή για ένα αυτοκίνητο που υποτίθεται ότι ήταν σούπερκαρ της εποχής.
Επιχείρημα που δεν θα μπορεί να το επικαλεστεί η νέα Pantera: Το πρότζεκτ του ατελιέ της Ares Design, στην οποία και στο οποίο έχουμε ήδη αναφερθεί. Αυτές λοιπόν εδώ είναι οι πρώτες επίσημες εικόνες της Panther, ένα αυτοκίνητο που δεν ξεκίνησε από το μηδέν, αλλά χρησιμοποιεί ως βάση του τη Lamborghini Huracán, περιλαμβανομένου του μοτέρ V10. Κρίμα για τη απώλεια της ηχητικής βιαιότητας του V8 της εποχής, αλλά για αντιστάθμισμα η μελωδικότητα της Pantera 2.0 συνδυάζεται με μια καροσερί κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από κάρμπον.
Αυτό το τελευταίο χαρακτηριστικό είναι που εξηγεί εν πολλοίς την τιμή εκκίνησης των €615.000, για ένα αυτοκίνητο που, υπό ορισμένες γωνίες, θυμίζει παραπάνω απ’ όσο θα ήθελες την Huracán. Οπότε, τώρα καταλαβαίνετε γιατί η Panther δεν μπορεί πλέον να επικαλεστεί τη σχέση τιμής/αξίας της ορίτζιναλ Pantera.