Αποκάλυψη και για την ανοιχτή Ford Mustang 2018
Λίγες μέρες μετά την παρουσίαση της fastback έκδοσης, η Ford δίνει στη δημοσιότητα δύο εικόνες της ανοιχτής έκδοσης του φημισμένου pony car.
Μόλις πριν λίγο η Ford έδωσε στη δημοσιότητα δύο φωτογραφίες της Mustang convertible. Ενσωματώνει τις ίδιες μικρές αισθητικές και ουσιαστικές μηχανολογικές επεμβάσεις που έγιναν και στο facelift της Mustang Fastback 2018.
Μιλώντας με τους ανθρώπους της ελληνικής αντιπροσωπείας, μάθαμε ότι η παραγωγή των αυτοκινήτων θα ξεκινήσει το φθινόπωρο, οπότε και θα γίνει η οδηγική παρουσίαση. Και η διάθεση στην αγορά μας θα ξεκινήσει από τις αρχές του 2018.
Η Mustang Convertible έχει τις ίδιες σχεδιαστικές πινελιές που έγιναν και στην Fastback. Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος με πιο σύνθετες γραμμές, εντονότερες ακμές και πιο αιχμηρές εισαγωγές αέρα. Τα εμπρός φώτα είναι πιο επιθετικά, με έναν μικρό αεραγωγό στο κάτω μέρος τους. Στο πίσω μέρος, ο επίσης νέος προφυλακτήρας συνδυάζεται με καινούργια LED φώτα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ford Mustang GT 5.0 V8 στην πίστα και στο δρόμο [video]
Στην κορυφή της γκάμας θα συνεχίσει να βρίσκεται η 5.0 V8, αλλά με πιο εξελιγμένο σύστημα τροφοδοσίας. Πλέον το σύστημα άμεσου ψεκασμού αντικαθίσταται από ένα συνδυαστικό κύκλωμα άμεσου και έμμεσου ψεκασμού. Και διαφορετική σχέση συμπίεσης 12:1 αντί 11:1. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα καλύτερη οικονομία καυσίμου αλλά και περισσότερη ευστροφία ψηλά. Η κόκκινη γραμμή του στροφομέτρου έχει μετατοπιστεί προς τα πάνω, αν και η Ford για την ώρα δεν ανακοινώνει ακριβή νούμερα, ούτε για το ρυθμό περιστροφής ούτε για την ισχύ. Ο 2.3 EcoBoost φυσικά θα συνεχίσει να τοποθετείται στη Mustang. Ο 4κύλινδρος τούρμπο θα έχει αυξημένη ισχύ και ροπή, και καλύτερη απόκριση στο γκάζι και μην ξεχνάμε το εργοστασιακό power kit που διατίθεται από τον περασμένο Οκτώβριο. Επίσης η Ford δεν έχει δώσει τα νούμερα στη δημοσιότητα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τo Ford Focus RS στην πίστα και στο δρόμο [video]
Το τεχνολογικό highlight είναι το νέο 10άρι αυτόματο κιβώτιο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο και με τους δύο κινητήρες. Η Ford υπόσχεται ταχύτερες και πιο ομαλές αλλαγές, άρα και καλύτερες επιδόσεις. Το χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων θα συνεχίσει να είναι η βασική διάταξη, αλλά πλέον έχει δίδισκο συμπλέκτη και βολάν διπλής μάζας. Αυτό βελτιώνει την λειτουργία του συμπλέκτη, λέει η Ford.
Η μαγνητορροϊκή ανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ θα είναι μέρος του Performance Package. Η Ford έχει βελτιώσει το λογισμικό ελέγχου και τα ίδια τα αμορτισέρ για καλύτερη άνεση και ακριβέστερο έλεγχο του βάρους. Διαφορετικές είναι και οι αντιστρεπτικές.
Στην καμπίνα η βασική σχεδίαση δεν διαφοροποιείται σημαντικά, η ατμόσφαιρα όμως έχει εκσυγχρονιστεί και εξευρωπαϊστεί, ακόμη περισσότερο. Αντί των κλασικών οργάνων, προσφέρεται πλέον ένας πλήρως προσαρμόσιμος ψηφιακός πίνακας, μια οθόνη 12 ιντσών με όμορφα γραφικά να αλλάζουν απεικόνιση, ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού.