
Ανανεωμένη Mercedes-AMG C 63, με 6κύλινδρο και βλέπουμε...
Οι Γερμανοί εγκαταλείπουν τον 4κύλινδρο PHEV στη Mercedes-AMG C 63, υπέρ ενός νέου 6κύλινδρου HEV 650 ίππων. Η αλλαγή έρχεται ως αντίδοτο στις χαμηλές πωλήσεις, ενώ η επιστροφή ενός V8 φημολογείται προς το παρόν μόνο για την CLE 63.


Η ανανεωμένη Mercedes-AMG C 63 θα φορέσει έναν καινούργιο 6κύλινδρο κινητήρα, ο οποίος θα αντικαταστήσει τον υπάρχοντα 4κύλινδρο.
Παρά το γεγονός ότι η C 63 είναι η πιο δυνατή C-Class που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα, σε όλες τις μεγάλες αγορές οι πωλήσεις της κινούνται πολύ χαμηλότερα από αυτό που ανέμενε η Mercedes-Benz. Κάτι που σε πολλούς λάτρεις των μοντέλων του Affalterbach ακούγεται λογικό, καθώς τους είναι δύσπεπτο να δαπανήσουν έναν σκασμό χρήματα για να αγοράσουν AMG με 4κύλινδρο μοτέρ, προκειμένου να είναι «φιλικό προς το περιβάλλον».
Η πλατφόρμα της ανανεωμένης Mercedes-AMG C 63 είναι αδύνατον να φιλοξενήσει στο μηχανοστάσιό της μοτέρ V8
Στην ανανεωμένη C-Class, το 4κύλινδρο μοτέρ θα αντικατασταθεί από έναν 6κύλινδρο 3λιτρο υβριδικό κινητήρα. Η αρχιτεκτονική του 6κύλινδρου κινητήρα έχει χρησιμοποιηθεί και σε διάφορα άλλα μοντέλα AMG, περιλαμβανομένων των E 53, GLE 53, CLE 53 Coupé και CLE 53 Cabriolet, αλλά με σαφώς περισσότερη ισχύ. Πέρα από την ανανεωμένη C 63, θα τοποθετηθεί και στην ανανεωμένη GLC 63, η οποία φημολογείται ότι θα λανσαριστεί το 2027.
Η έλλειψη δημοτικότητας του 4κύλινδρου PHEV έχει ήδη αναγκάσει τη Mercedes-Benz να πάρει την απόφαση για την επαναφορά των V8 σε μοντέλα της AMG, όπως η CLE 63 Coupé και CLE 63 Cabriolet, αλλά όχι στη C 63. Οι μηχανικοί που παίρνουν μέρος στον σχεδιασμό της C-Class λένε ότι είναι αδύνατον να χωρέσουν έναν V8 στην υπάρχουσα πλατφόρμα: «Χρειάζεται περισσότερο χώρο, όχι μόνο για τον ίδιο τον κινητήρα αλλά και για το σύστημα ψύξης καθώς και για τα μέτρα παθητικής ασφάλειας».
Στην υπάρχουσα C-Class, το μηχανοστάσιο είναι έτσι διαρρυθμισμένο για να χωρά κινητήρες με τέσσερις έως έξι κυλίνδρους. Οπότε για να χωρέσει ένας V8 θα χρειαζόταν να γίνουν σημαντικές δομικές αλλαγές. Και αυτό θα απαιτούσε με τη σειρά του νέα crash-test και νέους γύρους εγκρίσεων, κάτι το οποίο είναι ασύμφορο από οικονομικής άποψης.
Αντ’ αυτού, η C 63 θα χρησιμοποιήσει έναν ανασχεδιασμένο κινητήρα AMG με βάση τον M256. Το μοτέρ αναμένεται να αποδίδει 480 ίππους και σε συνδυασμό με τους ηλεκτροκινητήρες θα φτάνει τους 650. Η δε αρχιτεκτονική του επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος της C 63 θα τροποποιηθεί, με τους ηλεκτροκινητήρες να βρίσκονται πλέον μεταξύ θερμικού κινητήρα και κιβωτίου, αντί για τον πίσω άξονα που βρίσκονται σήμερα.