Ανακοινώθηκαν οι επίσημες επιδόσεις του νέου Civic Type R

Ανακοινώθηκαν οι επίσημες επιδόσεις του νέου Civic Type R

H Honda υποστηρίζει ότι είναι «το ταχύτερο, σε επιτάχυνση και σε τελική, μοντέλο της κατηγορίας του».

Το νέο και πολυαναμενόμενο Civic Type R θα πιάνει το ορόσημο των 100 km/h από στάση σε 5,7”, όπως αποκάλυψε επίσημα ο κατασκευαστής του.

Η τελική του ταχύτητα θα φτάνει τα 272 km/h και αναμένεται να διατεθεί στις αγορές από το φθινόπωρο.

Ο ισχυρισμός της Honda περί «ταχύτερου στην κατηγορία» δεν λαμβάνει υπόψη το Ford Focus RS, που χρειάζεται ένα δευτερόλεπτο λιγότερο για το 0-100 km/h, αλλά έχει χαμηλότερη τελική, 266 km/h. Ίσως η Honda δεν θεωρεί το Focus απευθείας ανταγωνιστή επειδή είναι τετρακίνητο, όμως σίγουρα θα βρίσκεται κι αυτό στη λίστα των υποψήφιων αγοραστών Type R.

Πάντως, σε όσα υποστηρίζει η Honda συνηγορεί το γεγονός ότι το νέο Type R πέτυχε πρόσφατα νέο προσθιοκίνητο ρεκόρ στο Nurburgring, «ρίχνοντας» 5,41” στον προηγούμενο κάτοχο, το VW Golf GTI Clubsport S, και 6,8” στο προηγούμενο Type R.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Type R vs παλιό στην πίστα του Nurburgring [video]

Η τιμή αγοράς του νέου Civic Type R δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά αναμένεται να είναι κοντά σε αυτές των Ford Focus RS, VW Golf R και των επερχόμενων Renault Megane RS και Hyundai i30N Performance.

Θυμίζουμε ότι ο νέος 2λιτρος τούρμπο κινητήρας αποδίδει 320 PS και 40,8 kgm ροπής, και συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που διαθέτει σύστημα rev-matching για να συγχρονίζει τις στροφές στις αλλαγές ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης.

Τα διαθέσιμα προγράμματα είναι τρία: το default Sport, το νέο Comfort και το ακραίο +R για την πίστα, όπου θα μπορεί κανείς να εκμεταλλευτεί πλήρως και το εξελιγμένο σε αεροδυναμική σήραγγα αεροδυναμικό πακέτο, με τους εμπρός και πλευρικούς διαχωριστές ροής, τον πίσω διαχύτη και τις «γεννήτριες στροβίλων» στην άκρη τα σκεπής που μεγιστοποιούν την απόδοση της μεγάλης πίσω πτέρυγας.

Άλλα διαφοροποιητικά στοιχεία από την προηγούμενη γενιά είναι το Dual-Axis (για μείωση του torque-steer) εμπρός σύστημα με τα αλουμινένια κάτω ψαλίδια, και η νέα πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων με τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ.

Προσαρμοζόμενο είναι και το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση και τα μεταβλητή σχέση. Το διαφορικό είναι μηχανικό, περιορισμένης ολίσθησης, οι τροχοί 20 ιντσών με λάστιχα υψηλών επιδόσεων, τα εμπρός δισκόφρενα διάτρητα με κόκκινες 4πίστονες δαγκάνες Brembo, και η εξάτμιση τριπλή, στη μέση της πίσω ποδιάς.

Ανάλογα σπορ είναι και το εσωτερικό του αυτοκινήτου, όπου υπάρχει και αριθμημένη πλακέτα Type R.

Μείνετε συντονισμένοι, αφού αύριο οδηγούμε το νέο Type R στη Γερμανία.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube