Αναβαθμίσεις για τα VW ID.4 και ID.5
H ώρα των αναβαθμίσεων έφτασε για τα ηλεκτρικά VW ID.4 και ID.5, τα οποία απέκτησαν πλέον νέας γενιάς infotainment σύστημα.
Τεχνολογικές αναβαθμίσεις περιλαμβάνει το μενού για τα VW ID.4 και ID.5, με σκοπό να παραμείνουν επίκαιρα και ανταγωνιστικά απέναντι στις υπόλοιπες εξηλεκτρισμένες προτάσεις των κατηγοριών τους.
Στο κομμάτι των τεχνολογιών, η VW ανακοινώνει πως το νέο, τελευταίας γενιάς λογισμικό της είναι ταχύτερο και αμεσότερο σε σχέση με το προηγούμενο, βελτιώνοντας παράλληλα τη διαισθητική λειτουργία.
Η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μεγάλωσε, με τη διαγώνιό της πλέον να αγγίζει τις 12,9”. Διαθέσιμο είναι και ένα νέο μενού, ενώ μία ακόμη φρέσκια λεπτομέρεια αφορά τα χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό και την ένταση της φωνής, που στο εξής θα είναι φωτιζόμενα, όπως ακριβώς συμβαίνει και στο μικρότερο «αδελφάκι τους» ID.3.
Με μικρές αλλά στοχευμένες αναβαθμίσεις, τα VW ID.4 και ID.5 επιθυμούν να παραμείνουν ευθέως ανταγωνιστικά απέναντι στους αντιπάλους τους
Αέρας αναβάθμισης πνέει επίσης και στο Digital Cockpit αλλά και στο προαιρετικό head-up display επαυξημένες πραγματικότητας. Συν τοις άλλοις, ελαφρώς διαφοροποιημένο είναι και το τιμόνι, στην κολόνα τους οποίου βρίσκεται ο επιλογέας ταχυτήτων, ακολουθώντας το παράδειγμα του ID.7. Και κάπως έτσι, δικαιολογείται ο χώρος που βρέθηκε για την αύξηση της οθόνης.
Επίσης νέο είναι και το premium ηχοσύστημα Harman Kardon 480 Watt, 10 ηχείων, που υπόσχεται βελτιωμένη ποιότητα ήχου στην καμπίνα των VW ID.4 και ID.5.
Εξίσου σημαντική αναβάθμιση όμως έχουμε και στην μπαταρία των αυτοκινήτων. Ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται στον πίσω άξονα (των πισωκίνητων μοντέλων) εξοπλίζεται πλέον με μία μπαταρία 77 kWh, αποδίδοντας έτσι συνολικά 285 PS (81 PS επιπλέον) και 545 Nm.
Ο νέος, πίσω ηλεκτροκινητήρας τοποθετείται και στα τετρακίνητα ID.4 Pro 4Motion. Τα επίσης τετρακίνητα ID.4 GTX και ID.5 GTX αποκτούν ισχύ 340 PS, ικανή για να φέρει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,4”.
Χάρη στην μπαταρία 77 kWh, όλα τα VW ID.4 και ID.5 υπόσχονται μεγαλύτερη αυτονομία, η οποία αγγίζει τα 560 km κατά WLTP.
Τα πισωκίνητα μοντέλα μπορούν να φορτίζουν με 135 kW, ενώ τα τετρακίνητα με 175 kW. Σε ό,τι αφορά την τιμή, στην αγορά της Γερμανίας, στην βασική έκδοση, η τιμή υπερβαίνει τις 40.000 ευρώ.