Alfa Romeo Tonale, τελευταίες φωτογραφίες «scoop»
Πριν από την παρουσίασή της τον προσεχή Φεβρουάριο, η Alfa Romeo Tonale απαθανατίστηκε και πάλι στον δρόμο. Παρά το καμουφλάζ, είναι ορατά νέα στοιχεία του εξηλεκτρισμένου crossover.
Την άνοιξη του 2021, η μιλανέζικη εταιρεία αποφάσισε να αναβάλει για μερικούς μήνες το λανσάρισμα της Alfa Romeo Tonale, του πρώτου κόμπακτ SUV της φίρμας και του πρώτου εξηλεκτρισμένου μοντέλου της.
Ο Jean-Philippe Imparato, ο νέος επικεφαλής της Casa del Biscione προερχόμενος από την αντίστοιχη θέση της Peugeot, ήθελε να χρησιμοποιήσει τον χρόνο που μεσολάβησε για να βελτιώσει την ποιότητα του αυτοκινήτου, αλλά και την απόδοση της επαναφορτιζόμενης υβριδικής έκδοσης.
Πλέον, η Alfa Romeo Tonale προγραμματισμένη για λανσάρισμα σε «μέταλλο» τον Απρίλιο του 2022, έχει μπει στη φάση της προ-παραγωγής με τις «scoop» φωτογραφίες του ιταλικού crossover να έχουν πολλαπλασιαστεί τις τελευταίες ημέρες, καθώς κλιμακώθηκαν οι δοκιμές του στον δρόμο.
Με προγραμματισμένο επίσημο ντεμπούτο τον Φεβρουάριο του 2022, το ιταλικό SUV θα είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία στην έκδοση λανσαρίσματος. Η γκάμα θα περιλαμβάνει τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού: Super, Sprint, TI και Veloce, με το εμπορικό ντεμπούτο της Alfa Romeo Tonale να έχει προγραμματιστεί για τις 4 Ιουνίου 2022.
Στις πιο πρόσφατες φωτογραφίες του μοντέλου, η ακόμα επιμελώς καμουφλαρισμένη Alfa Romeo Tonale αποκαλύπτει τα πίσω φώτα της. Όπως τα εμπρός φώτα και η γενικότερη σιλουέτα του αυτοκινήτου, όλα αυτά τα στοιχεία αναμένεται να είναι πολύ κοντά σε αυτά του πρωτότυπου του 2019. Ωστόσο, η φωτεινή λωρίδα που τα χωρίζει είναι καλυμμένη.
Παρόλα αυτά μπορούμε να δούμε την οριζόντια διάταξή τους, τον λεπτό σχεδιασμό τους και τις τρεις πηγές φωτός σε σχήμα «U». Στο πίσω μέρος χρησιμοποιούνται επίσης οι κεκλιμένες κολόνες και το αεροδυναμικό χείλος εκφυγής στην οροφή, όπως και στο πρωτότυπο. Αντίθετα, το μουλάρι δοκιμών που απεικονίζεται εδώ δεν έχει τις κρυφές λαβές των πίσω θυρών του πρωτότυπου, εις όφελος παραδοσιακών χειρολαβών, ενώ και τα πίσω παράθυρά του είναι μεγαλύτερα.
Το πρωτότυπο που είδαμε το 2019 ήταν μια επαναφορτιζόμενη υβριδική εκδοχή της Alfa Romeo Tonale. Το στάνταρ μοντέλο παραγωγής θα φορά το 1.300άρι βενζινοκίνητο μοτέρ του Jeep Compass που στην επαναφορτιζόμενη εκδοχή του αποδίδει 240 άλογα. Στην γκάμα αναμένονται επίσης αμιγώς βενζινοκίνητες εκδόσεις με 130 και 160 άλογα που θα συνδυάζονται με αυτόματο σασμάν διπλού συμπλέκτη, καθώς και μία 1.600άρα ντίζελ με 130 ίππους. Να θυμίσουμε στο σημείο αυτό ότι η Alfa Romeo Tonale έχει το ίδιο μεταξόνιο των 2.636 mm με το Jeep Compass για ένα συνολικό μήκος 4.528 mm.
Πρόσφατα κυκλοφόρησαν στο web και φωτογραφίες από το εσωτερικό της Alfa Romeo Tonale. Και δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η εσωτερικός σχεδιασμός είναι πολύ πιο νηφάλιος από αυτόν του πρωτότυπου. Όμως, η διάταξη των οργάνων του τελευταίου φαίνεται να έχει διατηρηθεί, με τον πίνακα οργάνων να προστατεύεται από ένα διπλό στρογγυλό γείσο και στα δεξιά του να υπάρχει μια οριζόντια οθόνη αφής για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Κάτω από αυτό είναι τοποθετημένοι αεραγωγοί σε όλο το πλάτος, ακριβώς πάνω από μια σειρά διακοπτών που θυμίζουν τα πλήκτρα «πιάνου» της Peugeot. Η ιταλική εταιρεία λοιπόν φαίνεται να θέλει να διατηρήσει έναν συγκεκριμένο αριθμό φυσικών κουμπιών, κάτι που θα επιβεβαιωθεί κατά την επίσημη παρουσίαση της Alfa Romeo Tonale παραγωγής. Ένα τριάκτινο τιμόνι, σύμφωνα με την πιο σπορ παράδοση του Ιταλού κατασκευαστή, ολοκληρώνει την εικόνα που φαίνεται σε αυτές τις φωτογραφίες.
[Πηγή φωτογραφιών: Marco Pelosi, alfaromeo.ita]