Alfa Romeo Giulietta: Ακόμη ένα φρεσκάρισμα
Η κόμπακτ Alfa γιορτάζει τα εννέα χρόνια της στη Γενεύη, αλλά σύνταξη δεν λέει να πάρει. Αντ’ αυτού, η γκάμα της αναθεωρήθηκε με λιγότερα μοτέρ και περισσότερες εκδόσεις.
Με εννέα χρόνια στο κοντέρ, η Giulietta είναι πια γιαγιά. Όμως, καθώς η μιλανέζικη φίρμα δεν έχει ακόμη υποκατάστατό της στο πρόγραμμα και δεν θέλει να χάσει την αγορά των κόμπακτ αυτοκινήτων, ποιεί την ανάγκη φιλοτιμία και λανσάρει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης (7-17 Μαρτίου) την πολλοστή αναθεώρηση της γκάμας της Giulietta.
Από τη μετάβαση στο πρότυπο Euro 6d-temp, η γκάμα των μοτέρ έχει απλοποιηθεί. Έτσι, η Giulietta ικανοποιείται πλέον με ένα και μοναδικό 1.400άρι μπλοκ βενζίνης, το 120 T-Jet των 120 ίππων. Όσον αφορά το πετρέλαιο, υπάρχει ο κινητήρας 1.6 JTDm των 120 PS, διαθέσιμος και με διπλοσύμπλεκτο αυτόματο σασμάν TCT. H Casa del biscione, στο δελτίο Τύπου για το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, κάνει μνεία επίσης για το δίλιτρο τουρμποντίζελ των 170 ίππων (αποκλειστικά με TCT), αλλά δεν είναι ακόμα γνωστό αν θα επιστρέψει στην Ελλάδα.
Από άποψη εμφάνισης δεν μπορούμε να μιλάμε για ανανέωση, αλλά υπάρχουν και κάποια νέα πράγματα. Η παλέτα χρωμάτων για παράδειγμα εμπλουτίζεται με την απόχρωση Vert Visconti, ενώ βλέπουμε και ζάντες νέου σχεδιασμού. Στην καμπίνα, η Giulietta MY’19 διατίθεται με νέες, σπέσιαλ επενδύσεις.
Εάν και ο κατάλογος των κινητήρων έχει συρρικνωθεί, δεν μπορούμε να πούμε το ίδιος για τη λίστα των εκδόσεων! Σε αυτό το σημείο, η Alfa δεν προχώρησε σε απλοποίηση. Έτσι υπάρχουν έξι φινιρίσματα. Βρίσκουμε λοιπόν τα επίπεδα Giulietta, Super και Business, στη συνέχεια η έκδοση Executive αντικαθιστά τη Lusso, ενώ η Sport Edition συνυπάρχει με μια νέα Veloce. Αυτή η τελευταία διαθέτει δύο ορατές μπούκες εξάτμισης και στοιχεία βαμμένα μαύρα -κάλυμμα πλευρικών καθρεφτών, γρίλια μάσκας...
Αναμένουμε από την ελληνική αντιπροσωπεία να μας ενημερώσεις για το χρόνο άφιξης της Giulietta ΜΥ2019 στη χώρα μας.