Alfa Romeo Giulia Coupé με 650 PS
Με σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την F1, η κουπέ Giulia θα φιγουράρει ως η πιο αποτελεσματική Alfa για το δρόμο.
Η Alfa Romeo εξελίσσει μια νέα κουπέ Giulia που θα διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας αλά Formula 1 (ERS), σύμφωνα με τις πηγές του Autocar UK.
Δύο συστήματα κίνησης λέγεται ότι βρίσκονται σε εξέλιξη σήμερα, χρησιμοποιώντας το παραπάνω σύστημα. Το ένα βασίζεται στον βενζινοκινητήρα 2.0 Turbo των 280 PS που χρησιμοποιείται στην μπερλίνα Giulia Veloce. Το άλλο χρησιμοποιεί το 2.9λίτρο βενζινοκινητήρα V6 της Giulia Quadrifoglio.
Η έκδοση 2.0 αποδίδει σε συνδυασμό γύρω από τα 350 άλογα και η 2.9 V6 το εκρηκτικό νούμερο των 650 PS, για να δημιουργήσει την ισχυρότερη road legal Alfa Romeo, με απόδοση χαμηλότερη μόλις 20 άλογα από τα 670 της Ferrari 488. Μεταξύ των πιθανών άμεσων ανταγωνιστών της Giulia Coupé, η M4 DTM της BMW αποδίδει 500 PS (460 στην έκδοση CS), το Audi RS5 450 άλογα και η Mercedes-AMG C 63 S Coupé 510 άλογα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio [video]
Η Giulia Coupé αναμένεται να αποκαλυφθεί προς το τέλος του χρόνου και θα λανσαριστεί εμπορικά στις αρχές του 2019. Εσωτερικές φήμες αναφέρουν ότι η σήμανση του αυτοκινήτου θα είναι υπό τα διακριτικά «Sprint», ωστόσο η επιλογή του διακριτικού «GTV» είναι ιστορικά πιο ταιριαστή.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Δοκιμή: Alfa Romeo Giulia Coupé 2000 GT Veloce ’71–’76
Το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, το πιθανότερο είναι να μείνει αναλλοίωτο σε σχέση με αυτό του υφιστάμενου μοντέλου, αν και θα υπάρξει νέος σχεδιασμός στη «μύτη» του για να ξεχωρίζει από τη μπερλίνα. Εκείνο που σαφώς θα ανασχεδιαστεί είναι η οροφή, ειδικά στο πίσω μέρος της, ενώ θα υπάρχουν νέοι πίσω γοφοί και μακρύτερες πόρτες για ευκολότερη πρόσβαση στο πίσω κάθισμα. Μην ξεχνάμε ότι η προηγούμενη Alfa GT παρείχε πολύ καλό χώρο για τους πίσω και ως εκ τούτου καλύτερες επιδόσεις στις πωλήσεις.
Η Giulia Coupé θα έχει πιθανώς συμβατικό πορτμπαγκάζ, αλλά υπό σκέψη είναι και η εξέλιξη μιας έκδοσης με πέντε πόρτες, προκειμένου να ανταγωνιστεί το Audi A5 Sportback και την BMW 4 Series Gran Coupé, διευρύνοντας έτσι σημαντικά την γκάμα και τη δυνητική πελατεία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 AT8 vs BMW 320d
Εκτός βέβαια από τις υβριδικές εκδόσεις, την γκάμα θα συμπληρώνουν και οι συμβατικές θερμικές με τα οικεία μας μοτέρ: Βενζινοκίνητη 2.0 με 200 και 280 άλογα, Quadrifoglio 2.9 V6 με 510, ενώ οι εκδόσεις ντίζελ 2.2 με 136, 150, 180 και 210 άλογα είναι επίσης πιθανές επιλογές αν η Alfa θέλει πραγματικά να γράφει νούμερα στις πωλήσεις.
Το ERS πιθανότατα θα αποτελεί μια εξέλιξη του συστήματος HY-KERS που αναπτύχθηκε από τη Ferrari και τη Magneti Marelli για τη LaFerrari, το οποίο, σύμφωνα με την Alfa, είναι πιο προηγμένο από το τύπο που χρησιμοποιείται στα μονοθέσια της F1. Ο προσανατολισμός του είναι σαφώς προς την απόδοση παρά προς την οικονομία και τις εκπομπές ρύπων, με τη μεγάλη ροπή του ηλεκτρομοτέρ να ενισχύει χαμηλά τη καμπύλη ροπής του βενζινοκινητήρα, του οποίου αυτή κορυφώνεται σε υψηλότερες στροφές.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Alfa Romeo Giulia Ti Super 1963
Ωστόσο είναι προφανές ότι τα συστήματα κίνησης με ERS θα εκπέμπουν χαμηλότερους ρύπους και θα έχουν μικρότερη κατανάλωση από τους συμβατικούς κινητήρες με παρόμοια ισχύ. Η εγκατάσταση του συστήματος είναι πιθανό να αποτελέσει μια χωροταξική πρόκληση, ένα πονοκέφαλο για την Alfa Romeo. Ο κινητήρας, τα συστήματα ελέγχου, ο μετατροπέας και η συστοιχία μπαταριών θα χρειαστούν όλα το χώρο τους, ενώ πιθανόν να υπάρχει επίσης ένα σύστημα υγρής ψύξης για τη βελτιστοποίηση στην απόδοση και στην αντοχή της μπαταρίας, όπως συμβαίνει και με τη LaFerrari.
Το λανσάρισμα αυτών των υβριδικών εκδόσεων υψηλής απόδοσης θα ενισχύσει σημαντικά την ήδη βελτιωμένη φήμη της Alfa Romeo για ανταγωνιστικά προϊόντα. Θα συμβάλλει δε ενδεχομένως και να δώσει τεχνολογικό προβάδισμα στην Alfa, κάτι που απολάμβανε σαφώς κατά τη δεκαετία του ’60.
[Πηγή Autocar]