Alfa Romeo 33 Stradale: Το νέο σούπερκαρ των Ιταλών είναι εδώ

Alfa Romeo 33 Stradale: Το νέο σούπερκαρ των Ιταλών είναι εδώ

Η νέα Alfa Romeo 33 Stradale είναι εδώ! Ξαναβάζει την μιλανέζικη φίρμα στο χάρτη των σούπερκαρς και είναι όσο ονειρική περιμέναμε.

2023 Alfa Romeo 33 Stradale

Η σημερινή μέρα αν μη τι άλλο ήταν ιδιαίτερη, μια από αυτές που περιμέναμε να ξημερώσει. Και ήταν τσεκαρισμένη στο ημερολόγιο εδώ και μέρες λόγω της παρουσίασης ενός αυτοκινήτου που περιμέναμε καιρό. Της Alfa Romeo 33 Stradale (όπως φανταζόμασταν ότι θα ονομάζεται) και σήμερα μάθαμε επίσημα).

Η παρουσίαση, στο εμβληματικό μουσείο του Arese ξεκίνησε με αντίστροφη μέτρηση. Όταν το ρολόι σταμάτησε στον αριθμό 33 η μαγεία ξεκίνησε. Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός. Για αυτό λοιπόν, ο επιφορτισμένος με τα καθήκοντα του παρουσιαστή Ιταλός ηθοποιός, Λούκα Ουόρντ, ανέβηκε στη σκηνή.

Η Alfa Romeo σε αυτή τη παρουσίαση δεν άφησε τίποτα απολύτως στην τύχη. Ο Ουόρντ, είναι ένας από τους πλέον γνωστούς ηθοποιούς φωνής στην Ιταλία. Αν λοιπόν για κάποιο λόγο κάποιος ή κάποια δεν γοητευόταν από το αυτοκίνητο, σίγουρα θα σαγηνευόταν από τη φωνή, την άρθρωση (και τα εξαιρετικά) αγγλικά του Ιταλού.

Μιλώντας για αυτοκίνητο επιδόσεων των Μιλανέζων, δεν θα μπορούσε να μην γίνει αναφορά στο πλούσιο αγωνιστικό υπόβαθρο της εταιρείας. Ο πρώτος τίτλος για την Alfa ήρθε πριν από 98 χρόνια, το 1925. Δεν ήταν απλά ευσεβής πόθος, αλλά περήφανη δήλωση. Τα μοντέλα της Alfa έχουν σχεδιαστεί για να κερδίζουν.

Alfa Romeo 33 Stradale 2

Αυτή την ιστορική κληρονομιά, επιδόσεων και αξεπέραστου στυλ made in Italy επιθυμούν οι ιθύνοντες της εταιρείας να διατηρήσουν ζωντανή μέσα από τη νέα «θεά» της Ιταλικής φίρμας. Μια κληρονομιά που κρατάει από τη δεκαετία του '60 και συγκεκριμένα από το 1967, όταν και κατασκευάστηκε η πρώτη Stradale, το ομορφότερο για πολλούς αυτοκίνητο στον κόσμο και εκτείνεται μέχρι τον 21ο αιώνα ελέω των 4C και 8C Competizione.

Alfa Romeo 33 Stradale 1

Το ραντεβού με την ιστορία ήταν αναπόφευκτο. Μόλις οι πύλες άνοιξαν, ξεπρόβαλε το μοναδικό αυτό κομψοτέχνημα. Το εμπρός μέρος, το οποίο φαίνεται να έχει κλήση προς τα κάτω είναι αρκετά δυναμικό και μυώδες. Οι λεπτομέρειες είναι αυτές που κάνουν τη διαφορά. Κάτω από το σήμα διακρίνεται ένα φωτιζόμενο μοτίβο σε σχήμα καρδιάς. Ακόμα και τα φώτα ημέρας, θυμίζουν κόσμημα, αρμόζων για ένα αυτοκίνητο έργο τέχνης.

Η δυναμική γραμμή συνεχίζεται και στο πλάι, με τις δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα και τις πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω. Ιδιαίτερη είναι και η σχεδίαση στο πίσω μέρος, με τα ολοστρόγγυλα φώτα να παραπέμπουν σε λάμψη μιας έκρηξη που ξεδιπλώνει τις ακτίνες της. Αυτό που πραγματικά εντυπωσιάζει είναι το γεγονός ότι παρά την απουσία ενεργών αεροδυναμικών στοιχείων, προς τέρψιν της αισθητικής, ο συντελεστής οπισθέλκουσας αγγίζει την εντυπωσιακή επίδοση των 0.375 Cx. 

Alfa Romeo 33 Stradale 3

Προχωρώντας προς το εσωτερικό, η σχεδίαση είναι μινιμαλιστική. Επίκεντρο είναι ο οδηγός και η μέγιστη απόλαυση που θα νιώσει όταν τα καθίσματα (επενδυμένα με δέρμα Poltrona Frau) τον αγκαλιάσουν.

Για αυτόν ακριβώς το λόγο δεν υπάρχουν πολλά κουμπιά. Οι διακόπτες αεροπορικού τύπου είναι τοποθετημένοι εκεί ακριβώς που τους θέλει ο οδηγός, έμπροσθεν του οποίου βρίσκεται η οθόνη. Φυσικά το ταμπλό και ευρύτερα οι επενδύσεις χρησιμοποιούν υλικά όπως αλουμίνιο, ανθρακονήματα, δέρμα και Alcantara.

Alfa Romeo 33 Stradale 4

Η καρδιά του αυτοκινήτου μπορεί να υποστηρίξει δύο επιλογές. Έναν θερμικό και έναν αμιγώς ηλεκτρικό κινητήρα. Αναφορικά με τον πρώτο, πρόκειται για έναν V6 twin-turbo κινητήρα 3,0 λίτρων, που αποτελεί εξέλιξη του αντίστοιχου 2,9 λίτρων των Stelvio και Giulia Quadrifoglio.

Αποδίδει περισσότερους από 620 PS και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων της ZF, που μεταδίδει την κίνηση κατευθείαν στον πίσω άξονα. Στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, η ισχύς εκτοξεύεται στους 750 PS. Η αυτονομία δε, πάντα σύμφωνα με τα εργοστασικά χείλη, αγγίζει τα 450 km.

Κοινή συνισταμένη και στις δύο εκδόσεις είναι οι καταιγιστικές επιδόσεις. Το κοντέρ φτάνει στα πρώτα 0-100 km/h σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 333 km/h. Τέτοιες επιδόσεις είναι απαραίτητο να υποστηρίζονται από τα αντίστοιχα εξαρτήματα. Τα ανθρακονημάτινα φρένα της Brembo έχουν λειτουργία brake-by-wire, ενώ η ανάρτηση αποτελείται από μια διάταξη διπλών βραχιόνων με ενεργά αμορτισέρ και ένα σύστημα ανύψωσης του μπροστινού άξονα.

Alfa Romeo 33 Stradale 6

Kαι οι 33 Stradale που θα κατασκευαστούν, αποκλειστικά από την Alfa Romeo έχουν ήδη βρει τους ιδιοκτήτες τους, μόλις δύο εβδομάδες μετά το άνοιγμα της πλατφόρμας κρατήσεων.

Το αυτοκίνητο αυτό φτιάχτηκε με αγάπη, πάθος και αφοσίωση για να κάνει περήφανους όλους του Alfisti. Είναι μια ωδή στο παρελθόν, το οποίο μπορεί να γίνει ο καθρέφτης του μέλλοντος. H Alfa Romeo, δεν το ονειρεύτηκε αλλά το τόλμησε και πέτυχε να προσφέρει συγκίνηση και νοσταλγία σε όσους πραγματικά αγαπούν την αυτοκίνηση. Αυτή λοιπόν είναι η ιστορία ενός ονείρου.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube