Alessandro Maccolini: Εμπνευσή μου για την Giulia ήταν η... 156

Alessandro Maccolini: Εμπνευσή μου για την Giulia ήταν η... 156

O Alessandro Maccolini, επικεφαλής σχεδιασμού της Alfa, έδωσε μια περιληπτική περιγραφή για τη δουλειά του πάνω στη νέα Giulia, υποστηρίζοντας ότι έμπνευσή του ήταν η 156.

H οικονομική στενότητα του Fiat Chrysler Automobiles οδήγησε το Γκρουπ να επιλέξει ποια φίρμα μεταξύ της Lancia και της Alfa Romeo θα ξαναέβαζε στον αυτοκινητικό χάρτη. Και κατά τα φαινόμενα επέλεξε την Alfa.

To πρώτο μοντέλο της νέας εποχής για τη μιλανέζικη φίρμα είναι η Giulia που κατά κάποιους δείχνει να επιβάλλεται με το σχέδιό της. Και τούτο διότι οι γνώμες σχετικά με την επιβολή αυτή διίστανται. Υπάρχει η πλευρά που κατακρίνει ή υπερθεματίζει την ιστορική ιταλική φίρμα ότι προσπαθεί να επανέλθει στο προσκήνιο αντιγράφοντας το ντιζάιν της BMW 3 Series. H άλλη που υποστηρίζει ότι το αυτοκίνητο είναι ανέμπνευστο και πόρρω απέχει από τη δυναμική κομψότητα που πρέσβευε πάντα η Alfa, και η τρίτη, αυτή των alfisti, με την οπαδική αντίληψη που ό,τι προέρχεται από την Alfa είναι κορυφαίο.

Ο Alessandro Maccolini, ο επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Alfa, λέει ότι «άντλησε την έμπνευσή του από το παρελθόν και ειδικά από την 156» ή με άλλα λόγια απαντά στους επικριτές ότι το σχέδιο του αυτοκινήτου δεν έχει καμία σχέση με τη βαυαρική νέμεσή του. Ο Maccolini έκανε αυτές τις διευκρινίσεις τον Οκτώβριο κατά τη διάρκεια ενός λόγου του στη σχεδιαστική κοινότητα του αυτοκινήτου σε συνέδριο στη Mantova, στην Ιταλία.

Στο σημείο αυτό να θυμίσουμε ότι η Alfa Romeo αποκάλυψε πρώτα την κορυφαία έκδοση της νέας Giulia, την Quadrifoglio, με τα υπόλοιπα και μικρότερα μοντέλα της γκάμας να αναμένονται τους προσεχείς μήνες. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της μιλανέζικης φίρμας, η Giulia Quadrifoglio αναμένεται να λανσαριστεί εμπορικά πριν από το τέλος του χρόνου, αλλά πηγές που πρόσκεινται σε προμηθευτές της Alfa Romeo υποστηρίζουν ότι χρειάζεται ακόμη «να βελτιώσουν κάποια χαρακτηριστικά της κύλισης και της ασφάλειας». Αυτό σύμφωνα με τις ίδιες πηγές πηγαίνει το πρόγραμμα του αυτοκινήτου πίσω κατά τουλάχιστον έξι μήνες.

Όσον αφορά το κομμάτι της τιμής, μια πλήρως εξοπλισμένη Alfa Romeo Quadrifoglio Launch Edition θα κοστίζει 95 χιλιάρικα, ενώ η βασική θα ξεκινά από τα 79.

[Πηγή Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube