Το νέο PHEV Ford Ranger έχει περισσότερη ροπή από το Raptor
Με 279 ίππους, 690 Nm και 45 km ηλεκτρικής αυτονομίας, αυτό είναι το πιο ολοκληρωμένο Ford Range της γκάμας.
Η Ford Pro πραγματοποίησε το παγκόσμιο ντεμπούτο του ολοκαίνουργιου PHEV Ford Ranger στο περίπτερό της στα πλαίσια της φετινής παρουσίας της εταιρείας στην Έκθεση επαγγελματικού αυτοκινήτου IAA Transportation.
Τα νούμερα του επαναφορτιζόμενου υβριδικού διπλοκάμπινου δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης. Το PHEV είναι το πιο ολοκληρωμένο Ford Ranger της τρέχουσας γκάμας, συνδυάζοντας επιδόσεις με οικονομία κι οικολογία. Διατηρεί τα ίδια νούμερα ρυμούλκησης, ωφέλιμου φορτίου κι εκτός δρόμου γωνιών με τους μη εξηλεκτρισμένους ομολόγους του, ενώ προσθέτει το πλεονέκτημα της οδήγησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Η μπαταρία ρίχνει τους ρύπους και την κατανάλωση, αλλά τροφοδοτεί και τις συσκευές σου με ρεύμα
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης παντρεύει τον υπερτροφοδοτούμενο EcoBoost των 2,3 lt με έναν ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων που στεγάζεται στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η συνδυασμένη απόδοση είναι 279 ίπποι και 690 Nm, ξεπερνώντας σε επιδόσεις τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, εξαιρουμένου του Raptor.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ford Ranger Raptor 3.0 V6 EcoBoost 292 PS
Η μπαταρία με χωρητικότητα 11,8 kWh επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 45 km. Σύμφωνα με τη Ford, η πλήρης φόρτιση μπορεί να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από τέσσερις ώρες, ενώ προσφέρει κι αναγεννητική πέδηση. Επιπλέον, ενσωματώνει το αναβαθμισμένο σύστημα Pro Power Onboard, που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να τροφοδοτούν με ρεύμα τα εργαλεία, τις ηλεκτρονικές συσκευές ή τα σύνεργα κατασκήνωσης, με τροφοδοτικό 2,3 kW ή προαιρετικά 6,9 kW.
Η ροπή μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 10 ταχυτήτων κι ενός συστήματος e-4WD. Οι μηχανικοί της Ford τροποποίησαν τη ρύθμιση της ανάρτησης, λαμβάνοντας υπόψη τη διαφορετική κατανομή βάρους του PHEV. Όπως και με τα μη ηλεκτροκίνητα Ford Ranger, το επαναφορτιζόμενο μοντέλο έχει ωφέλιμο φορτίο ενός τόνου και μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 3.500 kg.
Οπτικά, το εξηλεκτρισμένο pick-up διαφοροποιείται μόνο από τη θύρα φόρτισης, που βρίσκεται κοντά στην τάπα καυσίμου στο πίσω φτερό. Ωστόσο, η Ford παρουσίασε μια περιορισμένης κυκλοφορίας έκδοση Stormtrak που είναι αποκλειστική για το PHEV, με μοναδικές στιλιστικές πινελιές και γενναιόδωρο εξοπλισμό.
Περιλαμβάνει ένα νέο σετ ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, κυψελωτή μάσκα, αυτοκόλλητα κι επανασχεδιασμένα πλαϊνά βράγχια που αναγράφουν «PHEV». Το Stormtrak είναι βαμμένο σε μια αποκλειστική απόχρωση Chill Grey, αν κι οι αγοραστές μπορούν να το παραγγείλουν και σε Agate Black. Επιπλέον, διατίθεται στάνταρ με προβολείς LED Matrix και το Flexible Rack System στο πίσω μέρος, που επιτρέπει τη φόρτωση περισσότερων αντικειμένων. Στο εσωτερικό, η Ford πρόσθεσε υλικά υψηλής ποιότητας, ηχοσύστημα B&O με 10 ηχεία και κάμερα 360 μοιρών στην οθόνη infotainment των 12 ιντσών.
Το PHEV Ford Ranger θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Silverton στη Νότια Αφρική. Εκτός από την Ευρώπη, το μοντέλο έχει επιβεβαιωθεί και για την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Οι πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν την άνοιξη του 2025, ενώ η τιμολόγηση θα ανακοινωθεί όσο πλησιάζουμε στην ημερομηνία κυκλοφορίας.