MX-5 35th Anniversary Edition, το ιδανικό δώρο γενεθλίων
Επίσημη παρουσίαση για το MX-5 35th Anniversary Edition, 35 χρόνια απόλαυσης και πλαγιολίσθησης.
Η Mazda χρησιμοποίησε τις 24 Ώρες της Daytona για να παρουσιάσει το επετειακό MX-5 35th Anniversary Edition. Βασίζεται στην κορυφαία έκδοση Grand Touring και διαθέτει κάμποσες ιδιαίτερες πινελιές, που απογειώνουν τη γοητεία του.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το ιαπωνικό ρόουντστερ έχει Artisan Red Metallic φινίρισμα, που κάνει όμορφη αντίθεση με την μπεζ κουκούλα. Θυμίζοντας έντονα την έκδοση Merlot του Miata πρώτης γενιάς. To 35th Anniversary Edition δεν είναι το μοναδικό καλό νέο για τους λάτρεις των Miata. Πριν δύο εβδομάδες, λανσαρίστηκε η έκδοση 12R, το ισχυρότερο εργοστασιακό MX-5 όλων των εποχών. Χρειάστηκε να περάσουν 35 χρόνια για να αποκτήσει έκδοση 200 ίππων, αλλά θα είναι διαθέσιμη μόνο στην Ιαπωνία.
35 χρόνια τώρα, Miata is always the answer
Αναφερόμενοι στις αισθητικές αλλαγές, το 35th Anniversary έχει πίσω αεροτομή στο χρώμα του αμαξώματος, ταμπελάκι στο πίσω φτερό με σειριακό αριθμό κι υπέροχες ανθρακί ζάντες 17 ιντσών.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αι γενεαί πάσαι των Mazda MX-5 σε ενδοοικογενειακή κόντρα [video]
Όταν ρίχνεις την κουκούλα, αποκαλύπτεται ένα δερμάτινο Nappa εσωτερικό, ενώ στα προσκέφαλα των καθισμάτων είναι ραμμένος ο λογότυπος 35th Anniversary. Ακόμα και το κλειδί είναι ιδιαίτερο για τη συγκεκριμένη έκδοση. Ο εξοπλισμός είναι πλουσιοπάροχος με θερμαινόμενα καθίσματα, ηχοσύστημα Bose και σύστημα infotainment 8,8 ιντσών με πλοήγηση GPS. Καθώς και συνδεσιμότητα Android Auto και Apple CarPlay.
Την κίνηση παρέχει ο γνωστός 4κύλινδρος των 2,0 lt, που αποδίδει 184 ίππους και 205 Nm. Συνδέεται αποκλειστικά με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο στέλνει τη ροπή στους πίσω τροχούς μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Η 35th Anniversary Edition διαθέτει επίσης ρυθμισμένα αμορτισέρ της Bilstein και μπάρα θόλων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mazda MX-5 990S: Ένα σύγχρονο Miata που ζυγίζει μόλις 990 kg [video]
Θα κυκλοφορήσει σε αριστεροτίμονες και δεξιοτίμονες εκδόσεις, αλλά μην το περιμένεις στην Ελλάδα. Ούτε στην υπόλοιπη Ευρώπη, με εξαίρεση το Ηνωμένο Βασίλειο. Εδώ και περίπου ένα 6μηνο, στις ευρωπαϊκές αγορές είναι διαθέσιμο αποκλειστικά το μικρότερο μοτέρ των 1,5 lt. Αποδίδει 132 ίππους στις 7.000 rpm και 152 Nm στις 4.500. Ακούγονται πενιχρά, αλλά δεν είναι, δεδομένου ότι το Miata ζυγίζει κάτω από 1.000 kg.