Αυτό είναι το νέο Renault Clio, τέλος στα μοτέρ πετρελαίου

Αυτό είναι το νέο Renault Clio, τέλος στα μοτέρ πετρελαίου

Το Renault Clio του 2025 θα προσφέρεται μόνο με ένα κινητήριο σύνολο, το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό των 145 ίππων.

Renault Clio

Το Renault Clio επόμενης γενιάς πρόκειται να εγκαταλείψει τους αμιγώς θερμικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και θα προσφέρεται αποκλειστικά ως αυτοφορτιζόμενο υβριδικό.

Σήμερα συνελήφθη για πρώτη φορά σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες και το σχεδιαστικό στοιχείο που προκαλεί την περισσότερη εντύπωση, δεν αναμένεται να φτάσει στο μοντέλο παραγωγής. Αν παρατηρήσεις προσεκτικά το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο Renault Clio, θα διαπιστώσεις ότι μια παράξενη απόληξη εξάτμισης εμφανίζεται να βγαίνει στο πλάι.

Περιμέναμε ότι το νέο Clio θα σταματούσε τους ντίζελ, αλλά όχι ότι θα περιοριζόταν σε ένα μόνο κινητήριο σύνολο

Renault Clio

Η φημολογία κάνει λόγο για ένα σχεδόν νέο μοντέλο κι όχι ένα φρεσκάρισμα του σημερινού, αν και κατά πάσα πιθανότητα θα χρησιμοποιεί την ίδια CMF-B πλατφόρμα. Στην οποία όμως θα ενσωματωθούν στοιχεία από την Ampr Small πλατφόρμα, όπου βασίζεται το Renault 5.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε στη Νίκαια το νέο Renault 5 E-Tech που καίει καρδιές

Κάτω από το καπό του θα φωλιάζει μόνο το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης E-Tech. Αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 145 ίππους.

Renault Clio

Γιατί όμως οι Γάλλοι καταργούν τα 100% θερμικά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου; Η απάντηση είναι λόγω των αυστηρών στόχων εκπομπών ρύπων που εφαρμόζονται σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Από το επόμενο έτος, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων στην ΕΕ θα πρέπει να περιοριστούν κατά μέσο όρο στα 93,6 g/km CO₂, από 95 g/km φέτος. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Renault Black Friday, προσφορές έως €10.600 στα δημοφιλή μοντέλα

Αυτό ωθεί τις εταιρείες να εγκαταλείψουν τα κινητήρια σύνολα που δεν διαθέτουν υβριδική υποβοήθηση, όπως το TCe 90 του τρέχοντος μοντέλου. Με τον 3κύλινδρο τούρμπο να εκπέμπει 120 g/km, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τα 96 g/km του E-Tech. Δεν έχουμε ακόμα ενημέρωση για την πολύ δημοφιλή έκδοση με το εργοστασιακό υγραέριο

Renault Clio

Θα περίμενε κανείς ότι στο εξηλεκτρισμένο πνεύμα της εποχής, το νέο Renault Clio θα ενσωμάτωνε κάποιο πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αλλά κάτι τέτοιο δεν αναμένεται να γίνει. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Renault Mégane Ε-Τech Electric, διαθέσιμο από €27.800

Ίσως ώστε να αποφευχθεί ενδοεταιρικός κανιβαλισμός και να στραφούν οι αγοραστές στα υπόλοιπα ηλεκτρικά της Billancourt. Όπως το νέο 4 και το νέο 5. 
 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube