Ιδού το νέο Volkswagen T-Roc, δεν είναι φτυστό το Tiguan;
Ιδού το νέο Volkswagen T-Roc, δεν είναι φτυστό το Tiguan;
Το νέο Volkswagen T-Roc έρχεται σχεδιαστικά κοντά στο Tiguan και του πηγαίνει πολύ.
Δημήτρης Σαμπαζιώτης |
Οι πρώτες φωτογραφίες της επόμενης γενιάς Volkswagen T-Roc διέρρευσαν στο διαδίκτυο ενόψει της επίσημης αποκάλυψής του, η οποία αναμένεται να γίνει αργότερα μέσα στη χρονιά.
Το νέο μοντέλο φαίνεται αρκετά πιο δυναμικό σε σχέση με την τρέχουσα γενιά. Με πιο μεγάλη μπροστινή μάσκα, πιο λεπτούς προβολείς και μεγαλύτερες και πιο αεροδυναμικές ζάντες, το νέο Volkswagen T-Roc διαθέτει φώτα πλήρους πλάτους. Τόσο στο μπροστινό, όσο και στο πίσω άκρο.
Η ανανεωμένη εμφάνιση φέρνει το νέο T-Roc σε σχεδιαστική συμφωνία με τα Tiguan, Passat και Golf που κυκλοφόρησαν πέρυσι
Αναμένεται επίσης να μοιραστεί μεγάλο μέρος των τεχνικών μερών με τα αδελφά μοντέλα, πιθανότατα χρησιμοποιώντας την ίδια πλατφόρμα MQB Evo. Αλλά και τα βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα κι υβριδικά κινητήρια σύνολά τους.
Δεν θα ήταν λοιπόν παράλογο να δούμε το πρώτο T-Roc με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Στο Golf, ο βενζινοκινητήρας των 1,5 lt συνδυάζεται με μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 19,7 kWh κι ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων για συνδυασμένη ισχύ 204 ίππων κι ηλεκτρική αυτονομία άνω των 140 km.
Το T-Roc ήταν το δεύτερο πιο καλοπουλημένο SUV της VW πέρυσι. Τη στιγμή που τα SUV αντιπροσώπευαν το 47% των συνολικών 4,8 εκατομμυρίων πωλήσεών της. Ο εξηλεκτρισμός ενός τόσο δημοφιλούς μοντέλου σίγουρα θα βοηθούσε την εταιρεία να συμμορφωθεί με τους αυστηρότερους στόχους εκπομπών ρύπων που τίθενται σε ισχύ στην Ευρώπη από φέτος. Αυτά απαιτούν οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων ενός κατασκευαστή για το έτος να έχουν κατά μέσο όρο εκπομπές 93,6 g/km CO2, από τα 95 g/km των τελευταίων πέντε ετών.
Τα υπάρχοντα κινητήρια σύνολα του T-Roc εκπέμπουν όλα πάνω από 100 g/km, ενώ το Golf PHEV βαθμολογείται με μόλις 5,3-8,2 gr/km. Αν και πλέον, ο τρόπος μέτρησης των PHEV γίνεται πιο αυστηρός.
Το νέο T-Roc θα παρουσιαστεί τους επόμενους μήνες κι οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν πριν από το τέλος του έτους. Λογικά, οι τιμές θα αυξηθούν ελαφρώς σε σύγκριση με αυτές του τρέχοντος μοντέλου.
-Τι δουλειά θες να κάνεις όταν μεγαλώσεις, τον ρωτούσαν όταν ήταν πιτσιρίκος. -Να γράφω σε περιοδικό για αυτοκίνητα, απαντούσε ευθαρσώς. Μπορεί να τα ξεκοκάλιζε από τη Γ' Δημοτικού, αλλά δεν ήξερε ακόμα τις έννοιες δημοσιογράφος, συντάκτης Ειδικού Τύπου, δοκιμαστής, αρθρογράφος. Το παιδικό όνειρο πραγματοποιήθηκε εκείνο τον μακρινό Γενάρη του 2000, τότε που τον εμπιστεύθηκαν στο εβδομαδιαίο ελληνικό Autocar. Βέβαια, τότε τον είχαν ξεγελάσει τρόπον τινά: είχε διαβάσει μια αγγελία για συντάκτες στο Drive, το αγαπημένο του περιοδικό. Αλλά όταν πέρασε τη συνέντευξη, του ανακοίνωσαν ότι τον προόριζαν για το (νεοσυσταθέν τότε, συγχωρεμένο τώρα) Autocar. Τώρα, σχεδόν 24 χρόνια αργότερα, η "αδικία" αποκαθίσταται.
Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media