Αυτό βλέπει ο οδηγός της Bugatti Bolide των €4 εκατομμυρίων

Αυτό βλέπει ο οδηγός της Bugatti Bolide των €4 εκατομμυρίων

Δεν θα βρεθούμε ποτέ στο εσωτερικό της Bugatti Bolide, αλλά τουλάχιστον να ξέρουμε τι χάνουμε.

Με τιμή στα €4 εκατομμύρια και συνολική παραγωγή 40 μονάδων, ελάχιστοι άνθρωποι θα έχουν ποτέ την ευκαιρία να γλιστρήσουν πίσω από το τιμόνι (αν αυτή είναι η σωστή λέξη) της Bugatti Bolide. 

Για να μας παρηγορήσει, η γαλλική hypercar μάρκα δημοσίευσε ένα νέο σύνολο φωτογραφιών ώστε οι μη δισεκατομμυριούχοι να φανταστούμε πώς είναι η θέα από το κάρμπον κάθισμα του αυτοκινήτου πίστας.

Αν οι φωτογραφίες σάς ανοίξουν την όρεξη και κερδίσετε το λαχείο, έχετε κατά νου ότι κι οι 40 Bugatti Bolide έχουν ήδη προπουληθεί

Αν και βασίζεται στην Chiron, το εσωτερικό της Bolide είναι πολύ διαφορετικό, επειδή αντλεί πολλά από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, παρά το γεγονός ότι η Bugatti δεν έχει αγωνιστική παρουσία.

Bugatti Bolide

Η ματιά εγκλωβίζεται από το τιμόνι σε σχήμα Χ, του οποίου η σχεδίαση μιμείται αυτών των αγώνων αντοχής, αλλά απηχεί επίσης τη διάταξη των φώτων LED στο πίσω μέρος. 

Πίσω από αυτό υπάρχει ένας ορθογώνιος πίνακας οργάνων που περιέχει τρεις τετράγωνες ψηφιακές οθόνες. Εκεί θα δείτε πληροφορίες απαραίτητες για την πίστα, το γυρολόγιο, τις δυνάμεις G που αναπτύσσονται, τις πιέσεις των ελαστικών. Τα πάντα στην καμπίνα είναι κατασκευασμένα από εκπληκτικού φινιρίσματος ανθρακόνημα.

Bugatti Bolide

Δύο ζευγάρια που μοιάζουν με σωλήνες εξάτμισης εκατέρωθεν της κονσόλας δροσίζουν το πλήρωμα από τις συγκινήσεις που προκαλεί ο W16 κινητήρας των 8,0 lt και 1.600 PS.

Η Bugatti λέει ότι η Bolide δεν μοιάζει μόνο με αγωνιστικό αυτοκίνητο αλλά δίνει και την ίδια αίσθηση. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί η Bugatti Bolide είναι πραγματικά μοναδική

Το κάρμπον μονοκόκ πλαίσιό της είναι ανασχεδιασμένο έτσι ώστε η θέση οδήγησης να είναι πιο ξαπλωτή με τα πόδια του οδηγού ψηλότερα σε σχέση με την Chiron. Όπως περίπου κάθεται κι ένας αγωνιζόμενος στις 24 Ώρες του Le Mans.

Bugatti Bolide

Οι 40 ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν αν τα μπάκετ καθίσματα θα έχουν επένδυση δέρματος, σουέτ ή Alcanatara. 

Σε κάθε περίπτωση, δεν μπορούν να μεταβάλλουν ότι είναι στερεωμένα κι η σωστή θέση οδήγησης βρίσκεται μετακινώντας το τιμόνι και τα πεντάλ. 

Bugatti Bolide

Η Bugatti έχει επίσης αναγνωρίσει ότι τα χοντρά πορτοφόλια συνεπάγονται πολλές φορές και παραπανίσια κιλά, έτσι προσφέρει τα καθίσματα σε τέσσερα μεγέθη. Έχεις επίσης σχεδιάσει τα αριστερά πλαϊνά του καθίσματος να βρίσκονται πάνω στην πόρτα, οπότε ανοίγουν μαζί της, διευκολύνοντας την είσοδο και την έξοδο. 

Το οποίο, δυστυχώς, είναι κάτι που οι περισσότεροι από εμάς δεν θα διαπιστώσουμε ποτέ στην πράξη.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube