Brabus 930 S, για όσους βρίσκουν λίγους τους 800 ίππους
Ισχύς και πρωτόγνωρη πολυτέλεια, με μία από τις ομορφότερες καμπίνες που έχετε δει ποτέ.
Για τους περισσότερους, οι 800 ίπποι είναι μια αστρονομική ισχύς, ιδιαίτερα εφόσον δεν μιλάμε για κάποια σπορ κατασκευή. Αλλά για τους υπόλοιπους, η Brabus 930 S αποτελεί τη δική της -υπερβολική- εκδοχή της Mercedes-AMG S63 E-Performance.
Κι όπως υποδηλώνει το όνομά της, η Brabus 930 S αποδίδει 930 ίππους και τους γαρνίρει με μία από τις πιο εντυπωσιακές καμπίνες στον κόσμο.
Η Brabus 930 S ξεχειλίζει ισχύ και τρυφή, της αρέσει να μας κακομαθαίνει
Ύστερα είναι τα 1.540 Nm, σκέτος παραλογισμός. O AMG V8 των 4,0 lt έχει δυναμώσει από τα 610 στα 740 PS με νέα τούρμπο, νέα εξάτμιση κι αντίστοιχη μελωδία.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 190 ίππων που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα παραμένει ως έχει. Με τέτοια ισχύ, η Brabus 930 S επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,2”, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 290 km/h.
Όλα τα παραπάνω τη στιγμή που η Brabus προσφέρει εγγύηση για τρία χρόνια ή 100.000 km, ό,τι έλθει πρώτο.
Μέσα κι έξω υπάρχουν οι συνηθισμένες οπτικές πινελιές της Brabus. Πολλά μέρη από ανθρακονήματα και ζάντες 22 ιντσών αναδεικνύουν τον μοναδικό χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ στο εσωτερικό συναντάμε μία από τις ομορφότερες καμπίνες που έχουμε δει ποτέ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Brabus Rocket 1000 απογειώνει την GT 63 SE με 1.000 PS
Απολαύστε τις φωτογραφίες που βρίσκονται στην κορυφή του άρθρου κι επιλέξτε τη διαμόρφωση της αρεσκείας σας. Εμείς δεν μπορούμε να ξεκολλήσουμε τα μάτια μας από το πάντρεμα του ανοιχτού γαλάζιου με τους τόνους από ανθρακόνημα.
Η Brabus 930 S στέκεται χαμηλότερα στο έδαφος σε ορισμένα προγράμματα οδήγησης, ενώ τα ελαστικά διάστασης 265/35ZR22 εμπρός και 295/30ZR22 πίσω έχουν βαρύ φορτίο.
Μεταφορικά και κυριολεκτικά, από τη στιγμή που το βάρος αγγίζει τα 2.600 kg.
Ωστόσο, λόγω του ηλεκτροκινητήρα και της μπαταρίας AMG των 6 kWh στο πίσω μέρος, η Brabus 930 S υπόσχεται ότι θα είναι τρυφερή με το πορτοφόλι σας. Με 4,4 lt στα 100 km, δεν θα πρέπει να σας απασχολεί η κατανάλωση.
Αν και για όποιον έχει τα €405.000 που ζητάει ο Γερμανός βελτιωτής, λογικά η οικονομία καυσίμου δεν αποτελεί πρόβλημα.