Nέα BMW M5 με 585 PS, αλλά και 70 km ηλεκτρική αυτονομία
Λυσσαλέα στην Autobahn, αλλά κόσμια κι αμόλυντη στα καθημερινά αγώγια η νέα BMW M5.
Ο διευθύνων σύμβουλος Oliver Zipse επιβεβαίωσε ότι η επόμενη BMW M5 θα υπερηφανεύεται για μια πλήρως ηλεκτρική αυτονομία πέριξ των 70 km, κάτι που την καθιστά την πιο «πράσινη» γενιά όλων των εποχών.
Μιλώντας στο Ετήσιο Συνέδριο του BMW Group για το 2024, ο Γερμανός CEO δήλωσε ότι η επόμενη BMW M5 θα παρουσιαστεί αρχικά με 4θυρο αμάξωμα, με την Touring να καταφτάνει σε μεταγενέστερο στάδιο.
Βαρύτερη, ισχυρότερη αλλά κι απόλυτα οικολογική στις καθημερινές μετακινήσεις η επόμενη BMW M5
Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα της BMW M θα προσφέρει τόση ηλεκτρική αυτονομία, ώστε η πλειονότητα των καθημερινών μετακινήσεων να γίνονται χωρίς να πάρει μπρος ο θερμικός κινητήρας.
Ο Zipse δεν επιβεβαίωσε πότε συγκεκριμένα θα παρουσιαστεί η BMW M5, αλλά ανέφερε ότι το λανσάρισμα θα γίνει κάποια στιγμή εντός του 2024. Η αυτονομία των 70 km θα επιτρέψει σε πολλούς ιδιοκτήτες ή μεγαλοστελέχη που θα την αποκτήσουν μέσω leasing, να μετακινούνται εντός πόλης με μηδενικούς τοπικούς ρύπους.
Από τον Δεκέμβριο, γνωρίζουμε ότι η επερχόμενη BMW M5 G90 θα φοράει τα μηχανικά μέρη της XM και θα είναι plug-in hybrid. Θα έχει συνολική ισχύ 748 PS και 1.000 Nm. Ο 8κύλινδρος S68 των 4,4 lt αναμένεται να αποδίδει 585 PS και 750 Nm. Με ωφέλιμη μπαταρία 18,6 kWh, ο ηλεκτροκινητήρας θα προσθέτει επιπλέον 196 PS και 280 Nm.
Μπορεί λοιπόν να μην της λείπει το «γκάζι», αλλά όλα αυτά αυξάνουν το βάρος, που πλέον φτάνει σε δυσθεώρητα ύψη. Ποτέ οι διάφορες γενιές BMW M5 δεν ήταν πούπουλο, αφού έπρεπε να συνταιριάξουν πολυτέλεια και χώρους με εκρηκτικές επιδόσεις. Η πιο εμβληματική M5, η γενιά E39, ζύγιζε περίπου 1.720 kg.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW M5 vs τανκ, σημειώσατε 2!
Τώρα όμως, έχουμε δημοσιεύματα ότι η BMW M5 G90 του 2025 θα ξεπερνά τα 2.400 kg! Δηλαδή περίπου 450 kg παραπάνω από τη σημερινή γενιά. Απόρροια της μπαταρίας, του ηλεκτροκινητήρα, της αύξησης των διαστάσεων και της αναμενόμενης βάρυνσης από γενιά σε γένια.
Με τέτοια μαντάτα από το ζύγι, θα καταφέρει η Μ5 να διατηρήσει το οδηγοκεντρικό της πλεονέκτημα απέναντι στους μεγάλους της ανταγωνιστές; Τη Mercedes-AMG και την Audi;