Audi: Τα SQ7 και SQ8 εμπλουτίζονται με βενζινοκινητήρα V8

Audi: Τα SQ7 και SQ8 εμπλουτίζονται με βενζινοκινητήρα V8

Τα μοτέρ ντίζελ δεν αποτελούν πλέον τη μοναδική επιλογή στις εκδόσεις «S» των μεγάλων SUV της Audi, των Q7 και Q8. Τα SQ7 και SQ8 κάτω από τι καπό μπορούν να επιλέξουν και έναν V8 TFSI με 507 άλογα.

Audi SQ7

Από το 2019, σχεδόν όλα τα μέλη της οικογένειας «S» στην Ευρώπη μετατράπηκαν σε ντίζελ. Αυτό συνέβη λοιπόν και με τα SQ7 και SQ8 που διατέθηκαν στην αγορά αποκλειστικά με V8 TDI με 435 άλογα. Αλλά για όσους ορκίζονται στο όνομα της αμόλυβδης για το σπορ αυτοκίνητό τους, τα νέα είναι καλά: Τα μεγάλα SUV του Ingolstadt επιστρέφουν δριμύτερα με βενζίνη.

Και όχι ό,τι και ό,τι, αλλά με V8. Τα SQ7 και SQ8 κάτω από το καπό διαθέτουν πλέον και έναν διτούρμπινο 4.0 TFSI με 507 PS και 770 Nm. Μοτέρ που είναι ικανό κατά το εργοστάσιο να τους δίνει 4,1” για το σπριντ των 0-100 km/h, χρόνος που είναι κατά επτά δέκατα του δευτερολέπτου καλύτερος από ό,τι με τον TDI . Χρόνο-κανόνι πετυχαίνουν και στις ρεπρίζ, καθώς η Audi διατείνεται ότι τα SQ7 και SQ8 χρειάζονται μόλις 3,8” για να ανέβουν από τα 80 στα 120 km/h.

Audi V8 4.0 TFSI biturbo engine

Φυσικά, και σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε για τετρακίνητη μετάδοση που συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν τύπου Tiptronic. 

Στάνταρ είναι ακόμη η σπορ προσαρμοζόμενη αερανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τετραδιεύθυνση. Με αυτή την τελευταία, σε χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρέφουν έως και 5ο προς την αντίθετη κατεύθυνση, προς βελτίωση της ευελιξίας μιας και μειώνεται ο κύκλος στροφής. Σε ταχύτητες άνω των 60 km/h, οι πίσω τροχοί στρέφουν ελαφρώς προς την ίδια κατεύθυνση για μεγαλύτερη σταθερότητα. 

Audi SQ7

Προαιρετικά, η Audi προσφέρει ενεργές αντιστρεπτικές που λειτουργούν με μικρά ηλεκτρομοτέρ. Εξοπλισμός που πάει πακέτο με σπορ διαφορικό, το οποίο κατανέμει τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας Audi στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

Κατά τα λοιπά, το SQ7 φορά στάνταρ 20άρες αλουμινένιες ζάντες, που στο SQ8 γίνονται 21”. Και για τα δύο, τα φρένα έχουν 400 mm διάμετρο και δαγκάνες βαμμένες μαύρες. Προαιρετικά, τα αυτοκίνητα μπορούν να εξοπλιστούν με κάρμπον κεραμικούς δίσκους.

Audi SQ8

Τα βενζινοκίνητα SQ7 και SQ8 4.0 TFSI αναμένεται να διατεθούν εμπορικά στην Ελλάδα από το προσεχές φθινόπωρο, με την τιμή τους να μην έχει ανακοινωθεί προσώρας από την ελληνική αντιπροσωπεία. Αν θα τολμούσαμε να κάνουμε μια εκτίμηση, υπολογίζουμε γύρω από τις 145 χιλιάδες ευρώ το SQ7 και από τις 140 για το SQ8.

Audi SQ8

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube