Μεταχειρισμένο: Volkswagen Golf VII, 2013 - σήμερα
H έβδομη γενιά του Volkswagen Golf είναι ιδιαίτερα δημοφιλής ακόμα και τώρα που βρίσκεται στην δύση της καριέρας της, ενώ όσοι σκέφτονται να προχωρήσουν σε αγορά ενός μεταχειρισμένου θα βρεθούν με πληθώρα επιλογών.
Πώς είναι;
Το Volkswagen Golf διαθέτει μία από τις ισχυρότερες αυτοκινητικές ταυτότητες, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Με την έβδομη γενιά του, η γερμανική εταιρεία κατάφερε να παρουσιάσει ένα ακόμα πιο πολυδιάστατο αυτοκίνητο.
Πρώτα απ’ όλα, το Golf διαθέτει αρκετά ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων μικρού κυβισμού που ταιριάζουν γάντι στο βάρος του και παράλληλα καταφέρνουν να καταναλώνουν καύσιμο σε λογικό πλαίσιο.
Στο εσωτερικό, βρίσκουμε ένα ταμπλό που φτιάχτηκε με υλικά κορυφαίας απτής ποιότητας και έχει απλή σχεδίαση που ευνοεί την εργονομία.
Οδηγικά, η έβδομη γενιά του VW Golf θυμίζει μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο. Προσφέρει άνεση και σταθερότητα σε κάθε ταχύτητα, με το τιμόνι και το πλαίσιο να παρέχουν επαρκή πληροφόρηση, εάν θελήσετε να κινηθείτε σβέλτα, χωρίς δράματα και κόπο.
Από τη βασική κιόλας έκδοση εξοπλισμού, τα χαρακτηριστικά που διαθέτει είναι επαρκή, ενώ όσο ανεβαίνουμε επίπεδο βρίσκουμε και μερικά ιδιαίτερα στοιχεία. Ακόμα, η μεγάλη εμπορική επιτυχία του μοντέλου θα σας επιτρέψει να βρείτε μία έκδοση του γούστου σας.
Για όλα αυτά όμως υπάρχει και το αντίτιμο. Το VW Golf είναι ελαφρώς ακριβότερο του ανταγωνισμού. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι και το καλύτερο σε όλους τους τομείς.
To 2017 έφερε την αισθητική ανανέωση του μοντέλου, με νέους αποδοτικότερους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ υπήρξαν και αλλαγές στον εξοπλισμό με νέο σύστημα πολυμέσων και ψηφιακό πίνακα οργάνων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext
Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Εάν εξαιρέσουμε την ηλεκτρική, την υβριδική και την έκδοση TGI που καταναλώνει και φυσικό αέριο, το πιο οικονομικό Golf είναι το 1.6 TDI με τους 105 ίππους. Με την ανανέωση του 2017 δυνάμωσε και έφτασε τους 115 ίππους.
Και οι βενζινοκίνητες όμως εκδόσεις, ειδικά με τον 1.0 TSI και τον 1.4 TSI δεν πάνε πίσω σε οικονομία καυσίμου. Απεναντίας, καταφέρνουν να ξεχωρίζουν σε σχέση με την πλειονότητα του ανταγωνισμού, ενώ ακόμα και η έκδοση GTI μπορεί να κινηθεί καταναλώνοντας λογική ποσότητα.
Η χαμηλή κατανάλωση υποστηρίζεται και από χαμηλές εκπομπές CO2 που επιβαρύνουν με χαμηλά ετήσια τέλη κυκλοφορίας τον ιδιοκτήτη και του επιτρέπουν να κινείται ελεύθερα στον Πράσινο Δακτύλιο.
Παράλληλα, το κόστος της περιοδικής συντήρησης του VW Golf έβδομης γενιάς δεν είναι υπερβολικό. Δεν είναι το φθηνότερο σε αυτό τον τομέα, αλλά μπορεί να συγκριθεί άνετα με την πλειονότητα της κατηγορίας.
Τι πρέπει να προσέξω;
Σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτουμε για το Volkswagen Golf έβδομης γενιάς, και πιο συγκεκριμένα για την έκδοση 1.4 TSI 122 PS που «δοκιμάζουμε», την συχνότερη βλάβη παρουσιάζει η τουρμπίνα και ακολουθεί ο διακόπτης εκκίνησης. Ακολουθούν το ηχοσύστημα και ορισμένες διαρροές λαδιού. Ακόμα, στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο DSG, υπάρχει υψηλή συχνότητα αστοχίας του κιβωτίου.
Πως είναι σήμερα;
Το εικονιζόμενο Volkswagen Golf 1.4 TSI 122 PS είναι μοντέλο 4/2013 με 77.400 km. Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του το πρόσεχε. Οι ταπετσαρίες δείχνουν σχεδόν άθικτες και τα πλαστικά σαν καινούργια (ακόμα και στο χώρο αποσκευών), και όλοι οι διακόπτες έχουν την ίδια αίσθηση που είχαν ως καινούριο. Εάν κάτι από το εσωτερικό μαρτυρά την ηλικία του Golf που δοκιμάζουμε είναι ο πλαστικός λεβιές του κιβωτίου ταχυτήτων, η ελαφρώς μειωμένη ευκρίνεια της οθόνης αφής του συστήματος πολυμέσων και τα κουρασμένα πλαϊνά τμήματα της θέσης του οδηγού.
Στο χώρο του κινητήρα όλα δείχνουν όπως πρέπει, χωρίς διαρροές ή δείγματα ταλαιπωρίας. Το αμορτισέρ όμως που συγκρατεί το καπό του κινητήρα έχει χάσει ελαφρώς την αντίστασή του στο κατέβασμα. Τα δύο αμορτισέρ που χρησιμοποιούνται για την πόρτα του πορτμπαγκάζ λειτουργούν ακόμα άψογα.
Αυτό που μαρτυρά ουσιαστικά την ηλικία του συγκεκριμένου Golf είναι ο πιο «βαρύς» συμπλέκτης, κάτι πολύ λογικό για την ένδειξη του ολικού χιλιομετρητή. Από την άλλη, ο λεβιές ταχυτήτων λειτουργεί σωστά και δεν δείχνει ταλαιπωρημένος, το ίδιο και το σύστημα των φρένων. Το ίδιο καλό πρόσωπο παρουσιάζει και η ανάρτησή του, ελέγχοντας σωστά το αμάξωμα στις στροφές και προσφέροντας υψηλού επιπέδου άνεση ακόμα και σε πλακόστρωτο δρόμο.
Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Το VW Golf VII είναι από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας με αποτέλεσμα να υπάρχουν αρκετά στην αγορά μεταχειρισμένου.
Υπάρχουν όλες οι εκδόσεις κινητήρα, με βασικό η πλούσιο εξοπλισμό, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η τιμή για ένα από τα πρώτα Golf VII με τον 1.200άρη κινητήρα ξεκινά από τα 8.500 ευρώ για ένα μοντέλο του 2013, και ανεβαίνει όσο επιλέγουμε ισχυρότερη έκδοση κινητήρα ή ένα πιο φρέσκο μοντέλο με λιγότερα χιλιόμετρα.
“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!