Mahindra BE 6e και XEV 9e, για δες κάτι ηλεκτρικάρες οι Ινδοί
Τα Mahindra BE 6e και XEV 9e αποτελούν προηγμένα και στιλάτα ηλεκτρικά κουπέ SUV, ποιος είπε ότι οι Ινδοί θα μείνουν πίσω στην ηλεκτροκίνηση;
Η Ινδία έχει συνδεθεί με οικονομικά σεντάν και προσιτά SUV. Έρχεται κυρίως στην επικαιρότητα για τα μηδέν αστέρια που λαμβάνουν τα μοντέλα της στις δοκιμές πρόσκρουσης. Αλλά τα πρόσφατα ηλεκτρικά της Mahindra έρχονται να ταράξουν τα νέρα.
Τα αυθαδέστατα BE 6e — προφέρεται «να είσαι σέξι» — και το XEV 9e είναι δύο 100% ηλεκτρικά κουπέ SUV με μοντέρνο στιλ και προηγμένα χαρακτηριστικά τεχνολογίας. Θα φιγουράρουν στις εγχώριες αντιπροσωπείες της Mahindra το 2025 και θα θέλαμε πολύ να τα δούμε και στην Ευρώπη.
Είναι η πολυπληθέστερη χώρα του πλανήτη κι έχει χάσει έδαφος στην ηλεκτροκίνηση. Καιρός να ρεφάρει
Το BE 6e μπορεί να υπερηφανεύεται για την επιθετική του σχεδίαση, με έντονες γραμμές κι εξαιρετικά λεπτούς προβολείς LED, ενώ το μεγαλύτερο XEV 9e επιλέγει μια ελαφρώς πιο συμβατική, αλλά σίγουρα μοντέρνα σχεδιαστική προσέγγιση. Και τα δύο έχουν το ίδιο μεταξόνιο των 2.775 mm, αλλά το συνολικό τους μήκος διαφέρει κατά 419 mm. Το XEV 9e είναι το μεγαλύτερο εκ τα δύο, Με μήκος 4.790 mm, είναι 39 mm μακρύτερο από το Tesla Model Y.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mahindra Thar, το ινδικό Wrangler που τρέμει η Jeep
Προχωρώντας στο εσωτερικό, το BE 6e διαθέτει πιλοτήριο εμπνευσμένο από τα μαχητικά αεροσκάφη με δύο οθόνες 12,3 ιντσών και Head Up Display. Ο ατμοσφαιρικός φωτισμός προσπαθεί να ελκύσει τους Ινδούς αγοραστές χωρίς να ξενίσει τους δυτικούς. Τα καθίσματα μοιάζουν με καρέκλες gaming, ενώ οι ιμάντες των θυρών φέρουν την επιγραφή «pull to open». Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 455 lt, με επιπλέον 45 lt στο frunk.
Το XEV 9e διαθέτει τρεις οθόνες 12,3 ιντσών, φωτιζόμενη πανοραμική ηλιοροφή, περισσότερα premium υλικά κι ηχοσύστημα Harman Kardon 16 ηχείων. Ο μεγαλύτερος πίσω πρόβολος επιτρέπει περισσότερο χώρο στο εσωτερικό, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 665 lt. Με το frunk να συνεισφέρει 150 lt επιπλέον.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Mahindra εξαγόρασε την Pininfarina
Και τα δύο μοντέλα βασίζονται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα INGLO της Mahindra, με κίνηση στους πίσω τροχούς. Η πλατφόρμα διαθέτει ημί-ενεργά αμορτισέρ, πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων και τεχνολογία brake-by-wire. Ο ηλεκτροκινητήρας παράγει 231 ή 286 ίππους, με τις πιο ισχυρές εκδόσεις να επιταχύνουν από στάση στα 100 km/h σε 6,7”.
Οι LFP μπαταρίες έχουν χωρητικότητα 59 kWh ή 79 kWh, με την αυτονομία να φτάνει έως τα 533 km για το XEV 9e και τα 550 km για το BE 6e, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Όταν κουμπώσει σε ταχυφορτιστή 175 kW, η μπαταρία μπορεί να γεμίσει από το 20 στο 80% σε λιγότερο από 20’.
Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει επτά αερόσακους, ADAS Επιπέδου 2, κάμερες 360 μοιρών, παρακολούθηση τυφλού σημείου κι απομακρυσμένη στάθμευση. Είπες τίποτα για την Ινδία;