Υδρογονοκίνητο Buggy αποκάλυψε η Yamaha
To όνομα Yamaha είναι άμεσα συνυφασμένο με τους δύο τροχούς. Οι Ιάπωνες όμως φαίνεται πως ξέρουν να κατασκευάζουν και Buggy υδρογόνου.
Ακούγοντας το όνομα Yamaha, στο μυαλό μας έρχεται αβίαστα η εικόνα μίας μοτοσυκλέτας. Ή του θρύλου του MotoGP Valentino Rossi, ο οποίος έγραψε ιστορία με τα χρώματα των Ιαπώνων.
Η Yamaha λοιπόν στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξής της, αποκάλυψε ένα Buggy, με κινητήρα εσωτερικής καύσης και συγκεκριμένα υδρογόνου. Πρόκειται για μία καινούρια έκδοση του YXZ1000R, το οποίο όμως έχει τροποποιηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορεί να λειτουργεί με υδρογόνο, παράλληλα πάντα με τον εσωτερικής καύσης κινητήρα του.
Στην ουσία λοιπόν, διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά ενός γνήσιου YXZ100R, μόνο που μπορεί να κινείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η επίσημη πρεμιέρα του θα λάβει χώρα στο Japan Mobility Show 2023 που ξεκινάει στις 25 του μηνός.
Παρόυσα στην Έκθεση Κινητικότητας της Ιαπωνίας θα είναι και η Yamaha, παρουσίαζοντας ένα Buggy υδρογόνου
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Toyota δεν εγκαταλείπει το υδρογόνο
Φυσικά, το υδρογονοκίνητο Buggy δεν θα είναι το μόνο δημιούργημα που θα συναντήσουμε στο περίπτερο της Yamaha. Οι Ιάπωνες θα παρουσιάσουν ένα τρίτροχο αυτή τη φορά όχημα. Ο λόγος για το Tricera, η κίνηση του οποίου έρχεται από ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης.
Σύμφωνα με την εταιρεία, το πρωτότυπο αυτό έχει κατασκευαστεί με σύστημα διεύθυνσης τόσο στους εμπρός, όσο και στον πίσω τροχό, για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στους δρόμους αλλά και τα στενά της πολύς, όπου το Tricera θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του. Επί του παρόντος, η Yamaha δεν έχει δώσει περισσότερες πληροφορίες για τα μοντέλα της, ωστόσο θεωρείται κάτι παραπάνω από δεδομένο ότι αυτές θα γίνουν γνωστές στο Σαλόνι της Ιαπωνίας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αποκάλυψη για το Nissan Hyper Adventure Concept
Το παρών θα δώσει επίσης και το TMW. Το πρώτο Learning Multi Wheeler (LMW) των Ιαπώνων με εκτός δρόμου δυνατότητες. Επωφελείται από ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης με ηλεκτροκινητήρες για τους εμπρός τροχούς και παραδοσιακό κινητήρα εσωτερικής καύσης για τον πίσω τροχό. Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του είναι το ότι ο χώρος φόρτισης παραμένει ίσιος, ακόμα και όταν το όχημα περνά από κακοτράχαλο έδαφος ή κινείται σε διαδρομές με μεγάλες κλίσεις.