VW: Εμπορικό τεφαρίκι το λανσάρισμα της φίρμας «Jetta»

VW: Εμπορικό τεφαρίκι το λανσάρισμα της φίρμας «Jetta»

Ο γερμανικός γίγαντας «Volkswagen» διαθέτει ένα σύνολο 12 σημάτων στον όμιλό του, αλλά δεν αρκούσαν για την Κίνα. Απόδειξη το πολύ επιτυχημένο λανσάρισμα της φίρμας Jetta, για νέους που αγοράζουν το πρώτο τους νέο αυτοκίνητο.

Δεν ξέρουμε αν θυμόσαστε, αλλά στις αρχές του χρόνου, ο όμιλος Volkswagen αποκάλυψε τη στρατηγική του να αποκτήσει ένα πιο ανταγωνιστικό αποτύπωμα στη βασική κατηγορία τιμής στη σινική αγορά με τη νέα φίρμα Jetta. Τον Σεπτέμβριο προχώρησε μάλιστα στο λανσάρισμα των δύο πρώτων μοντέλων στο ευρύ κοινό. Τώρα είναι η ώρα του απολογισμού, με την Jetta να αποδεικνύεται λίρα 100. 

Από την ξεκίνημά της, η Jetta έχει πουλήσει όχι λιγότερα από 30.000 αυτοκίνητα. Τι νέο όμως έφερε στην αγορά η Jetta και πούλησε τα περισσότερα αυτοκίνητά της τρεις μήνες ύστερα από την έναρξή των δραστηριοτήτων της στην Κίνα; Η επιχείρηση στοχεύει στους νέους που υπογράφουν για πρώτη φορά για να αγοράσουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες: Οι τελευταίοι αγοράζουν 20 χρόνια νωρίτερα από ό,τι στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες ενώ είναι σε θέση να δαπανήσουν μεταξύ €8.000 και €15.000 € για αυτή την αγορά.

jetta

Η γκάμα της Jetta διαθέτει προς το παρόν μόνο τρία μοντέλα. Την μπερλίνα VA3 αποκαλούμενη σε άλλες αγορές VW Jetta, το SUV VS5, γνωστό σε εμάς ως SEAT Ateca και το VS7 που πωλείται στη Γηραιά Ήπειρο ως SEAT Tarraco

Τα μοντέλα της Jetta συναρμολογούνται στο εργοστάσιο της κοινοπραξίας FAW-Volkswagen στο Chengdu.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube