Toyota: Βοηθάει τους πελάτες της να κρατήσουν τα αυτοκίνητα τους περισσότερο!

Toyota: Βοηθάει τους πελάτες της να κρατήσουν τα αυτοκίνητα τους περισσότερο!

Η Toyota θέλει να βοηθήσει τους πελάτες της να κρατήσουν περισσότερο τα αυτοκίνητα τους και θα το κάνει παρέχοντας τους εξαρτήματα και ανανεώσεις λογισμικού που τοποθετεί στα νεότερα μοντέλα της.

Toyota

Με την τεχνολογία να καλπάζει, δεν παίρνει πολύ καιρό για ένα μοντέλο ειδικότερα στον τομέα του συστήματος infotainment και των ηλεκτρονικών καλουδιών να είναι ξεπερασμένο. Αυτό ωθεί πολλούς αγοραστές στο να θέλουν να ανανεώνουν συνεχώς το αυτοκίνητό τους με σκοπό να συμβαδίζουν με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Ωστόσο, με την τιμή των αυτοκινήτων να έχει συνεχώς αυξητική τάση, η Toyota γνωρίζει πολύ καλά ότι λίγοι είναι εκείνοι που μπορούν να αγοράζουν συνεχώς καινούργια μοντέλα.

Για τον λόγο αυτό, ξεκινάει πιλοτικά στην Ιαπωνία την υπηρεσία «The Kinto Factory». Σύμφωνα με την εφημερίδα, The Asahi Shimbun, το πρόγραμμα αυτό στοχεύει να εξυπηρετήσει πελάτες που επιθυμούν να κρατήσουν τα αυτοκίνητα τους για περισσότερα χρόνια, προσφέροντας τους νέα εξαρτήματα και ανανεώσεις στο λογισμικό τους που θα τα εκσυγχρονίσει.

Toyota

Οι ιδιοκτήτες θα έχουν την δυνατότητα να εγκαταστήσουν στο αυτοκίνητο τους αναβαθμίσεις λογισμικού κυρίως στον τομέα της ασφάλειας και της υποβοήθησης οδηγού. Επιπλέον, θα μπορούν να αντικαταστήσουν εξαρτήματα όπως φθαρμένα καθίσματα ή ταπετσαρίες με νέα. Το θετικό της υπηρεσίας αυτής είναι ότι δεν είναι ιδιαίτερα ακριβή. Οι τιμές θα κυμαίνονται από τα €76 έως και τα €770.

Μέχρι στιγμής, τα μοντέλα που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα «The Kinto Factory» είναι τα Prius, Aqua, Alphard και το Lexus NX. Σε πρώτη φάση, μόνο έξι αντιπροσωπείες της Toyota συμμετέχουν στο πρόγραμμα, νούμερο που σίγουρα θα αυξηθεί τους επόμενους μήνες αν η υπηρεσία στεφθεί με επιτυχία. 

Toyota

Η Toyota ήδη έχει δημιουργήσει την ιστοσελίδα της υπηρεσίας, στην οποία οι ιδιοκτήτες μπορούν να κάνουν εγγραφή και να διαλέξουν το νέο εξάρτημα ή λογισμικό που επιθυμούν να τοποθετήσουν στο αυτοκίνητό τους. Στόχος είναι μελλοντικά, όλα τα μοντέλα να έχουν την δυνατότητα να ενταχθούν στο πρόγραμμα αυτό. Είναι άγνωστο προς το παρόν αν το «The Kinto Factory» εξαπλωθεί και στις υπόλοιπες αγορές που δραστηριοποιείτε η εταιρεία.

Το κύριο μέλημα κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να πουλήσει όλο και περισσότερα αυτοκίνητα. Όμως, η Toyota δείχνει να καταλαβαίνει ότι η εδραίωση μιας βάσης πιστών πελατών και διατήρηση άριστων σχέσεων με αυτούς είναι υψίστης σημασίας και πως μελλοντικά η τακτική αυτή θα αποφέρει πιθανότατα πολλά περισσότερα κέρδη.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube