Θα γίνει η SEΑΤ μια μάρκα μικροκινητικότητας;

Θα γίνει η SEΑΤ μια μάρκα μικροκινητικότητας;

H SEAT δεν έχει μπει ακόμη στην ηλεκτροκίνηση και παρουσιάζει πτώση πωλήσεων τη στιγμή που η Cupra καλπάζει. Ποιο είναι το μέλλον της; 

Το μέλλον της Seat είναι ασφαλές προς το παρόν, παρά το γεγονός ότι είναι ασύμφορο αν συγκριθεί με την εκρηκτική άνοδο της «αδελφής» μάρκας Cupra. Ο πρόεδρος της Seat, Thomas Schäfer, δήλωσε στο βρετανικό Autocar πως «δεν σκοπεύουμε να σκοτώσουμε τη Seat. Απλώς πρέπει να αποφασίσουμε για το μέλλον της».

Η ισπανική μάρκα που ανήκει στο Volkswagen Group γνώρισε μεγάλη επιτυχία με μοντέλα όπως το Seat Ateca και το Leon, αλλά δυσκολεύεται τα τελευταία χρόνια, ενώ η πιο ακριβή Cupra με υψηλότερα περιθώρια κέρδους σημειώνει εξαιρετικά αποτελέσματα, ειδικά σε ό,τι αφορά στην κερδοφορία της.

Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Seat μειώθηκαν 45% τον Ιούλιο και 42% τον Αύγουστο σε σχέση με πέρυσι, καθώς είναι η τελευταία στην... ουρά μάρκα του Group VW που προμηθεύεται ημιαγωγούς. Και αυτό διότι είναι η μόνη μάρκα του ομίλου που δεν διαθέτει στη γκάμα της κάποιο EV μοντέλο και κάπως έτσι έχει μπει στο περιθώριο. Ωστόσο, αυτό έχει αντίκτυπο και στη συνολική παραγωγή των μοντέλων της. 

«Εξακολουθούμε να επεξεργαζόμαστε ένα σχέδιο για το μέλλον της SΕΑΤ. Είναι μια χαρά μέχρι το 2028 ή το 2029. Η SEΑΤ είναι μια μάρκα "εισαγωγικού επιπέδου" για νέους πελάτες. Καταγράφει σημαντικού όγκους πωλήσεων στην Ευρώπη, ιδιαίτερα στην Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστρία», είπε ο Schäfer και συνέχισε τονίζοντας πως μια ιδέα για το μέλλον της ισπανικής φίρμας είναι να επικεντρωθεί στον τομέα της μικροκινητικότητας.

Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία έχει ήδη παρουσιάσει το Minimo, που είναι η απάντηση στο Renault Twizy και μια σειρά από ηλεκτρικά σκούτερ όπως το Μο125. 

Την ίδια στιγμή, το VW Group φαίνεται να είναι ενθουσιασμένο από την πορεία της Cupra. Παρά το γεγονός ότι δεν είναι μια μάρκα που φέρνει όγκο πωλήσεων, έχει μια εκτίναξη στους θετικούς δείκτες μέσα στον όμιλο και όπως είπε ο Schäfer, απευθύνεται σε ένα πιο «επαναστατικό, νεανικό κοινό».

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube