Θα δίνατε 300.000 δολάρια για την παλιά Toyota Supra;
Μία χειροκίνητη Toyota Supra του 1993 με μόλις 15.511 km πωλείται για το αντίτιμο των 300.000 δολαρίων.
Είναι γνωστό ότι διανύουμε μια περίοδο στην οποία οι μεταπωλητικές αξίες των αυτοκινήτων έχουν φτάσει σε ιστορικά υψηλά. Μοντέλα που έχουν γράψει ιστορία πωλούνται πλέον σε τιμές πολλαπλάσιες της αρχικής αγοραστικής τους αξίας.
Από τη λίστα αυτών των μοντέλων δεν θα μπορούσε να απέχει το θρυλικό Toyota Supra. To περασμένο καλοκαίρι ένα Supra του 1995 σε άριστη κατάσταση πωλήθηκε για 201.000 δολάρια.
Πολλοί πίστεψαν τότε ότι οι τιμές των Supra έπιασαν ταβάνι, λόγω έλευσης και της νέας γενιάς ίσως. Όμως μια αντιπροσωπεία στο Illinois των ΗΠΑ έχει βάλει πωλητήριο σε μια Τoyota Supra του 1993 έναντι του ποσού των 299.800 δολαρίων.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι έκδοσης Sport Roof χωρίς πίσω αεροτομή και αφαιρούμενη οροφή, ενώ έχει διανύσει μόλις 15.511 km. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός εξακύλινδρος 2JZ της Toyota απόδοσης 326 PS που στην συγκεκριμένη περίπτωση συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο σασμάν έξι σχέσεων.
Τα ελάχιστα χιλιόμετρα για την ηλικία του και το χειροκίνητο σασμάν είναι οι κύριοι λόγοι για τους οποίους η αντιπροσωπία έχει ανεβάσει την τιμή αυτού του Supra τόσο ψηλά. Η αλήθεια είναι πάντως ότι δεν γνωρίζουμε αν θα βρεθεί εύκολα αγοραστής πρόθυμος να ξοδέψει αυτό το υψηλό ποσό για να την αποκτήσει.
Όπως και να έχει όμως, το θρυλικό ιαπωνικό κουπέ κοστίζει πλέον πολύ παραπάνω από ένα καινούργιο Supra. Και κάπως έτσι δημιουργείται ένα δίλημμα.
Αξίζει κάποιος να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη για να αγοράσει ένα Supra το οποίο για πολλούς είναι ένας θρύλος της αυτοκίνησης; Ή είναι ορθότερο να κινηθεί στο μονοπάτι της λογικής και να αποκτήσει την σύγχρονη εκδοχή του μοντέλου εξοικονομώντας πολλά χρήματα;