Subaru: Παραμένει στην Ευρώπη παρά τις χαμηλές πωλήσεις του 2020
Η ιαπωνική φίρμα είχε μια δύσκολη χρονιά στην Ευρώπη όμως αντιμετωπίζει με αισιοδοξία το νέο έτος.
Παρότι το 2020 ήταν μια πολύ άσχημη χρονιά για τη Subaru όσον αφορά τις πωλήσεις της στην Ευρώπη, η εταιρεία δηλώνει πως θα παραμένει στη Γηραιά Ήπειρο με αισιοδοξία και βελτίωση της στρατηγικής της για το μέλλον.
Όπως πραδέχεται και ο John Hurtig, νέος υπεύθυνος της Subaru UK από τα μέσα της προηγούμενης χρονιάς, οι χαμηλές πωλήσεις έχουν να κάνουν και με το γεγονός ότι η ιαπωνική φίρμα έκανε προ-ταξινομήσεις πολλών αυτοκινήτων πριν από το τέλος του 2019 τα οποία πούλησε μέσα στο 2020, για να αποφύγει πρόστιμα σχετικά με τις εκπομπές ρύπων.
Η πανδημία ήταν κρίσιμος παράγοντας, με τον Hurtig να εξηγεί γιατί οι επιπτώσεις του κορονοϊού ήταν πιο σοβαρές για τη Subaru σε σύγκριση με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Όπως αναφέρει, το κοινό της εταιρείας αποτελείται κυρίως από ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας που ανήκουν στις ομάδες υψηλού κινδύνου, κάτι που τους απέτρεψε από το να βγαίνουν από το σπίτι τους, πηγαίνοντας πίσω την αγορά αυτοκινήτου.
Παρόλο που το 2020 ήταν καταστροφικό για τη Subaru στην Ευρώπη, υπάρχει προοπτική για ένα καλύτερο μέλλον. Η δυνατότητα αγοράς αυτοκινήτου μέσω διαδικτύου που δεν ήταν διαθέσιμη στα προηγούμενα lockdown είναι ήδη σε λειτουργία, ενώ μια σειρά από νέα και ανανεωμένα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα το 2021. Αυτά θα είναι το ανανεωμένο XV, το φρεσκαρισμένο Forester και η νέα γενιά του Outback (το BRZ που παρουσιάστηκε πρόσφατα δεν προορίζεται για την αγορά της Ευρώπης).
Μέσα στο 2021, η Subaru θα παρουσιάσει και το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα - ένα SUV που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Toyota και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέχρι το 2025. Ένα ακόμη πλεονέκτημα της Subaru είναι πως ο χαμηλός αριθμός αυτοκινήτων που πουλά στην Ευρώπη, της επιτρέπουν να αποφεύγει τους αυστηρότατους περιορισμούς για εκπομπές CO2 που ισχύουν για τους εμπορικούς κατασκευαστές.
[Πηγή: Autocar]