Πόσο κοστίζει στις εταιρείες η μετατροπή ενός χάτσμπακ σε στέισον;

Πόσο κοστίζει στις εταιρείες η μετατροπή ενός χάτσμπακ σε στέισον;

Οι διαφορετικές εκτελέσεις αμαξώματος για ένα μοντέλο, σίγουρα δεν είναι μια ιδιαίτερα φτηνή διαδικασία.

Εδώ και μερικά χρόνια, παρακολουθούμε κατασκευαστές να σταματούν τις 3θυρες εκδόσεις πολλών σουπερμίνι και μικρών οικογενειακών μοντέλων.

«Η ζήτηση δεν είναι τέτοια που να δικαιολογεί την επένδυση που χρειάζεται» λένε, χωρίς ωστόσο να το αποτυπώνουν σε αριθμούς. Το αποτύπωσε όμως πολύ πρόσφατα η Toyota, αναφερόμενη στο κόστος για τη μετατροπή του 5θυρου αμαξώματος της νέας γενιάς Corolla σε SW. Για την έκδοση Touring Sports δηλαδή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Toyota: Τέλος το Auris, επιστροφή στο όνομα Corolla

Στην προκειμένη περίπτωση λοιπόν, το κόστος εξέλιξης του αμαξώματος έφτασε τις 53 εκατ. στερλίνες, δηλαδή περίπου €60 εκατ. Σίγουρα όχι και τεράστιο ποσό σε σχέση με το συνολικό κόστος R&D ενός νέου μοντέλου, μα σίγουρα όχι και ευκαταφρόνητο.

Toyota Corolla Hatchback & Touring Sports

Αξίζει να αναφέρουμε επίσης ότι χρειάστηκαν 400.000 ανθρωποώρες για όλη τη διαδικασία, η οποία για πρώτη φορά στην ιστορία του ονόματος Corolla έγινε εξολοκλήρου σε ευρωπαϊκό έδαφος.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube