Πόσο κοστίζει μια αγωνιστική Alfa Romeo Giulietta TCR;

Πόσο κοστίζει μια αγωνιστική Alfa Romeo Giulietta TCR;

Η συγκεκριμένη Giulietta δεν έχει τρέξει ποτέ σε αγώνα είναι όμως ετοιμοπόλεμη.

Είναι γνωστό πως από τα τέλη του 2020 η Alfa Romeo έχει διακόψει πλέον την παραγωγή της Giulietta. Παρόλα αυτά, ένα παράδειγμα του μοντέλου πωλείται σήμερα έναντι $179.995 μέσω της σελίδας Dupont Registry! Μπορεί αυτή η τιμή ακούγεται εξωφρενική για ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ, όμως η συγκεκριμένη Giulietta δεν αποτελεί έκδοση δρόμου, αλλά αγωνιστικό προδιαγραφών TCR.

Η Alfa Romeo Giulietta TCR εξελίχθηκε από την εταιρεία Romeo Ferraris για τα πρωταθλήματα TCR - η ίδια ομάδα βρίσκεται πίσω από την ηλεκτρική Giulia για το Pure ETCR. Το συγκεκριμένο παράδειγμα ανήκει στην εταιρεία Risi Competizione και μπορεί να τρέξει στα πρωταθλήματα IMSA Michelin Pilot Series, SRO TC America, SCCA, NASA και Canadian Touring Car Championship στη Βόρεια Αμερική, όμως δεν έχει συμμετάσχει σε κανένα αγώνα με το οδόμετρο να γράφει μόλις 80 km.

Alfa Romeo

Κάτω από το καπό της Giiulietta βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 1.742 cc που αποδίδει 350 PS και 440 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων της SADEV, με τη βοήθεια διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. 

Τα βελτιωμένα μηχανικά μέρη συνδυάζονται με ένα επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που προδίδει με την πρώτη ματιά τον χαρακτήρα του μοντέλου. Αυτό αποτελείται από μεγαλύτερο προφυλακτήρα εμπρός με σπλίτερ, εισαγωγή αέρα στο καπό, φουσκωμένα φτερά με ενσωματωμένες εσοχές και τετραγωνισμένους θόλους, προεκτάσεις των μαρσπιέ και μια σταθερή φτερούγα που προεξέχει από το καπό. Την εικόνα συμπληρώνουν οι μαύρες ζάντες με ελαστικά τύπου σλικ και η αγωνιστική φορεσιά με λευκή, κόκκινη και μαύρη απόχρωση.

Alfa Romeo

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι σπαρτιάτικη με μόνο τα απαραίτητα για την πίστα. Το ταμπλό έχει αντικατασταθεί από ένα ελαφρύ πάνελ, τα καθίσματα των επιβατών έχουν αφαιρεθεί, ένα πλήρες ρολ κέιτζ εξασφαλίζει την ασφάλεια του οδηγού ενώ η καμπίνα έχει απογυμνωθεί από κάθε επένδυση. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τριάκτινο τιμόνι με επένδυση από Alcantara, αγωνιστικό κάθισμα, ψηφιακό πίνακα οργάνων, paddles αλλαγής σχέσεων, αγωνιστικό χειρόφρενο και μια σειρά από πλήκτρα για τις λειτουργίες του οχήματος.

Μένει να δούμε αν θα βρεθεί αγοραστής για αυτό το "παιχνίδι" πίστας που μπορεί να χαρίσει αρκετές συγκινήσεις στον οδηγό εφόσον αυτός έχει την αντίστοιχη εμπειρία οδήγησης σε πίστα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημη αυλαία για την Alfa Romeo Giulietta

Να θυμίσουμε πως η Alfa Romeo Giulietta (Type 940) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2010 ενώ δέχθηκε μια σειρά από ανανεώσεις το 2013, το 2016 και το 2019 προτού καταργηθεί από τη γκάμα της ιταλικής φίρμας στα τέλη του 2020. Το ιταλικό μοντέλο συμμετέχει σε πρωταθλήματα TCR από το 2016 μέχρι και σήμερα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube