Πώς κατέληξε μέσα σε λίμνη αυτή η Ferrari 812 GTS;

Πώς κατέληξε μέσα σε λίμνη αυτή η Ferrari 812 GTS;

Το πανάκριβο υπεραυτοκίνητο από το Maranello ευτυχώς παρέμεινε στα ρηχά!

Η Ferrari 812 GTS (2019), το ισχυρότερο ανοιχτό μοντέλο παραγωγής στον κόσμο, δεν είναι συχνό θέαμα στους δρόμους. Παρόλα αυτά ένας ιδιοκτήτης της στη Βόρεια Ιταλία δεν έδειξε την απαραίτητη προσοχή κατά το παρκάρισμα με αποτέλεσμα το υπεραυτοκίνητο να βρεθεί μέσα στη λίμνη Garda.

Σύμφωνα με την ιταλική σελίδα Formula Passion, η Ferrari ήταν σε νεκρά χωρίς χειρόφρενο, και η κλίση του δρόμου Via Achille Grandi την οδήγησε στο νερό με τον οδηγό να μην προλαβαίνει να τη σταματήσει.

Βέβαια το The Drive αναφέρει πως αυτό το σενάριο δε μοιάζει και τόσο πιθανό καθώς το κιβώτιο διπλόυ συμπλέκτη της Ferrari έχει σύνθετη λειτουργία. Πιο συγκεκριμένα, για να βγάλει τις ταχύτητες ο οδηγός πρέπει να πατήσει και τα δύο paddles ταυτόχρονα και στη συνέχεια να αφαιρέσει το σύστημα Park Lock (που ενεργοποιείται αυτόματα όταν ο κινητήρας σβήνει ή όταν το όχημα παραμένει για αρκετή ώρα σε νεκρά). Η μονη περίπτωση να συμβεί αυτό είναι στη λειτουργία Carwash που έχει σχεδιαστεί για πλυντήριο αυτοκινήτου. Σε αυτήν, ο οδηγός πρέπει να πατήσει τα δύο paddles, να σβήσει τον κινητήρα και να ενεργοποιήσει το accessory mode μέσα στα επόμενα 3" ώστε να εμφανιστεί το μήνυμα "Carwash mode activation" στην οθόνη.

Όπως και να έχει, το θετικό είναι πως η 812 GTS έμεινε στα ρηχά και το νερό δεν είχε αλάτι. Είναι πιθανό λοιπόν οι ζημιές να μην είναι μεγάλης έκτασης αν εξαιρέσουμε πιθανές φθορές σε σπλίτερ και προφυλακτήρα. Ο ιδιοκτήτης που φαίνεται να κάθεται στην οροφή του αυτοκινήτου δεν πήρε το ρίσκο να καταστρέψει τον κινητήρα V12 πατώντας το κουμπί της εκκίνησης μέσα στο νερό, και προτίμησε να καλέσει γερανό που είναι και η ασφαλέστερη επιλογή σε αυτές τις περιπτώσεις.

Να θυμίσουμε πως η Ferrari 812 GTS φορά ατμοσφαιρικό V12 6,5 λίτρων που αποδίδει 800 PS και 718 Nm. Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε λιγότερο από 3" και τελική ταχύτητα 340 km/h.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube