Porsche 911 με βάρος σχεδόν 3 τόνους!

Porsche 911 με βάρος σχεδόν 3 τόνους!

To Zuffenhausen εξέλιξε μια θωρακισμένη έκδοση της Porsche 911 Carrera Typ 996. Πρωτότυπο που κατασκευάστηκε και δοκιμάστηκε ύστερα από αίτημα πελάτη. Αλλά έμεινε τελικά στα αζήτητα… ή καλύτερα, βρήκε μια θέση στο μουσείο…

Porsche 911 Carrera Typ 996

Όταν σκεφτόμαστε εργοστασιακά θωρακισμένα αυτοκίνητα, το μυαλό σαφώς και δεν πάει σε Porsche 911.

Σε γενικές γραμμές πάντως, τα θωρακισμένα αυτοκίνητα, τα χωρίζουμε σε δύο κατηγορίες. Από τη μία, υπάρχουν οι ειδικές παραγγελίες που δίνονται από την πολιτεία και τις κυβερνήσεις, για να εξυπηρετήσουν ανώτερα πολιτικά πρόσωπα. 

Η θωρακισμένη Porsche 911 παρέμεινε ένα πρωτότυπο που φυλάσσεται στο μουσείο της φίρμας στη Στουτγάρδη

Porsche 911 Carrera Typ 996

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν τυπικά μοντέλα που προσφέρονται διά μέσω του καταλόγου και συνήθως αφορούν λιμουζίνες, όπως η BMW 7 Series και BMW i7 που παρουσιάσαμε πρόσφατα. Αλλά και μεγάλα SUV ως συνοδευτικά αυτοκίνητα. 

Γενικότερα όμως μοντέλα που προορίζονται να μεταφέρουν και να προστατεύουν προσωπικότητες με επιρροή ακόμα και μαφιόζους, συχνά με οδηγό. Είναι όμως δύσκολο να φανταστεί κάποιος ότι οι περί ου ο λόγος θα επέλεγαν ένα σπόρτσκαρ γι’ αυτή τη χρήση. 

Porsche 911 Carrera Typ 996

Ωστόσο, λίγο περισσότερο από είκοσι χρόνια πίσω, η διάσημη γερμανική φίρμα κατασκεύασε μια θωρακισμένη Porsche 911 ύστερα από αίτημα πιστού πελάτη της.

Ο κατασκευαστής λοιπόν, ξεκίνησε με βάση μια 911 Carrera Typ 996 «phase 1», ένα πολύ πρόσφατο μοντέλο εκείνη την εποχή. 

Το αμάξωμα του γερμανικού κουπέ κρύβει θωράκιση πολυαιθυλενίου Dyneema, δεκαπέντε φορές ισχυρότερου από το ατσάλι σύμφωνα με την Porsche. Το αρχικό τζάμι αντικαταστάθηκε από κρύσταλλο Securit πάχους δύο πόντων, του οποίου μόνο τα παχιά μαύρα περιγράμματα μαρτυρούν αυτή την αλλαγή. 

Porsche 911 Carrera Typ 996

«Το αμάξωμα και το τζάμι άντεξαν σε βολές από πιστόλι των 9 mm και περίστροφο 0,44 Magnum σχεδόν σε όλη τους την επιφάνεια», είχε πει τότε η ομάδα εξέλιξης πίσω από αυτή τη θωρακισμένη Porsche 911 ύστερα από τη δοκιμή. Η συγκεκριμένη Carrera, όπως βλέπετε, είναι βαμμένη σε μια σπάνια τιρκουάζ απόχρωση, την Ocean Jade Metallic.

Μπορεί η απόδοση της θωράκισης να αποδείχτηκε στις δοκιμές, αυτή του αυτοκινήτου από την άλλη υπέφερε πολύ από αυτή την «επέμβαση». Με την 996 να ζυγίζει περίπου τρεις τόνους, σε σύγκριση με λιγότερο από τα 1.400 κιλά μιας στοκ Porsche 911. 

Porsche 911 Carrera Typ 996
Το εσωτερικό της Porsche 911 Carrera Typ 996 παρέμεινε στοκ.

Επομένως, το flat-six μοτέρ των 300 ίππων πρέπει να δυσκολεύτηκε ιδιαίτερα να κάνει την οδήγηση αυτό που θα λέγαμε «δυναμική». Ακόμη και ο ήχος του κινητήρα ήταν πιο διακριτικός για τον οδηγό λόγω του πάχους των πάνελ που χωρίζουν το μηχανοστάσιο από τον χώρο επιβατών. 

Γι’ αυτούς τους λόγους, η Porsche αποφάσισε να μην διαθέσει τη θωρακισμένη 911. Έτσι, αυτή η 996 παρέμεινε ένα πρωτότυπο που φυλάσσεται από το μουσείο της φίρμας στη Στουτγάρδη.

Πάντως, μην νομίζετε ότι δεν έχουν γίνει ανάλογες μετασκευές σε σπόρτσκαρ ή ακόμα ακόμα και σε ταπεινά GTi. Βλέπετε, όλες σχεδόν οι εταιρείες αναλαμβάνουν να θωρακίσουν ένα, οποιοδήποτε μοντέλο, κατ’ επιταγήν του πελέτη τους. Το 2018, ένα αλεξίσφαιρο Peugeot 205 GTI που ανήκε στον Bernard Arnault (CEO της LVMH) δημιούργησε μεγάλο ντόρο όταν κυκλοφόρησε.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube