Polestar: Εξελίσσει δικό της ηλεκτρικό μοτέρ και κιβώτιο
Η Polestar εξελίσσει δικό της ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 645 PS, αλλά και κιβώτιο ταχυτήτων για τα ηλεκτρικά της μοντέλα.
Το κιβώτιο ταχυτήτων στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελεί προς το παρόν σπάνιο φαινόμενο. Μέχρι στιγμής μόνο η Porsche Taycan και το Audi e-tron GT διαθέτουν ένα αυτόματο κιβώτιο δύο σχέσεων.
Τώρα, όλα δείχνουν πως είναι η ώρα της Polestar να εξελίσσει και αυτή κάτι παρόμοιο με την Audi και Porsche. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Green Car Reports, o Σουηδός κατασκευαστής βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης δικού του ηλεκτρικού μοτέρ καθώς και ενός κιβωτίου ταχυτήτων για τα ηλεκτρικά του μοντέλα.
Το μοτέρ φέρει την κωδική ονομασία P10 και εξελίσσεται στην Σουηδία. Είναι 50% πιο ισχυρό από εκείνο της Porsche Taycan με την απόδοση του να φτάνει τα 645 PS. Θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο δύο σχέσεων σχεδίασης της Polestar. Αυτό σημαίνει ότι τα τετρακίνητα μοντέλα με δύο ηλεκτρικά μοτέρ θα εξοπλίζονται και με δύο κιβώτια ταχυτήτων (ένα για το κάθε μοτέρ).Το σύστημα ηλεκτρικού μοτέρ-μετάδοσης θα χρησιμοποιηθεί μόνο από την Polestar και δεν θα υιοθετηθεί από την Volvo ή την Geely.
Παράλληλα, ο επικεφαλής της Polestar στην Αμερική, Gregor Hembrough, δήλωσε ότι η εταιρία θέλει να γίνει άξιος ανταγωνιστής της Porsche, σε επίπεδο επιδόσεων, σχεδίασης και καινοτομίας.
Η δήλωση αυτή, ήρθε να επιβεβαιώσει φήμες που θέλουν τον Σουηδό κατασκευαστή να ετοιμάζει ένα μοντέλο που θα είναι ανταγωνιστής της Taycan.
Συνδυάζοντας τα δύο Ρ10 μοτέρ το νέο μοντέλο θα έχει θεωρητική συνδυαστική ισχύ 1.290 PS. Kάτι που σημαίνει ότι θα έχουμε να κάνουμε με ένα από τα πιο γρήγορα ηλεκτρικά μοντέλα στον κόσμο φέρνοντας το πολύ κοντά με το Tesla Model S Plaid.
Τέλος, το νέο μοτέρ θα τοποθετηθεί στη νέα πλατφόρμα αρχιτεκτονικής 800V η οποία είναι προϊόν συνεργασίας των Volvo, Lotus και Polestar. Έτσι, το P10, θα αντλεί ενέργεια από μία μπαταρία χωρητικότητας 103 kWh δίνοντας την δυνατότητα φόρτισης του 80% της σε μόλις 20 λεπτά.