Ποιος είναι ο μέσος χρόνος παραμονής σε ταχυφορτιστή για τους ιδιοκτήτες EV;

Ποιος είναι ο μέσος χρόνος παραμονής σε ταχυφορτιστή για τους ιδιοκτήτες EV;

Μια ενδιαφέρουσα μελέτη από τις Ηνωμένες Πολιτείες έρχεται να αποκαλύψει ποιος είναι ο μέσος χρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή.

Fortistes

Η μελέτη που διενεργήθηκε από την Energetics, μετά από 2,4 εκατομμύρια φορτίσεις σε ταχυφορτιστές, έως και τις 30 Ιουνίου του 2023 αποκάλυψε πως ο μέσος χρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστές αγγίζει τα 42 λεπτά.

Ο χρόνος αυτός μειώνεται στους Tesla Superchargers κατά έντεκα λεπτά, παραμένοντας ελάχιστα πάνω από το ημίωρο. Σε ό,τι έχει να κάνει τώρα με τους δημόσιους, δωρεάν φορτιστές, απαιτείται μία ώρα και 18 λεπτά.

Κατά τα λοιπά, σύμφωνα με άλλα στοιχεία της έρευνας, ο μέσος χρόνος φόρτισης τους χειμερινούς μήνες αυξάνεται για περίπου πέντε λεπτά, εξαιτίας του πιο ψυχρού καιρού, της βελτίωσης των υποδομών, αλλά και της μεγαλύτερης χωρητικότητας των μπαταριών.

O μέσος χρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή στις Ηνωμένες Πολιτείες εκτιμάται στα 42 λεπτά, έπειτα από μελέτη και έρευνα της Energetics

Mercedes-Charging Hub

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσο κοστίζει η αντικατάσταση της μπαταρίας σε ένα Tesla;

O αναλυτής φόρτισης και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων EVAdoption, Loren McDonald αναμένει περαιτέρω βελτίωση των χρόνων φόρτισης, χάρη στην άφιξη δεκάδων νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και την τοποθέτηση περισσότερων ταχυφορτιστών που εγκαθίστανται σταδιακά σε όλη τη χώρα.

«Υπάρχουν δυνατότητες ο μέσος χρόνος φόρτισης να μειωθεί κατά δέκα λεπτά. Τα 20 λεπτά είναι πολύ πιο αποδεκτά για έναν ιδιοκτήτη ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε σχέση με τα 40. Τα 40 λεπτά ακούγονται σε πολλούς ίσα με την μία ώρα», δήλωσε ο McDonald.

Όσον αφορά την φόρτιση, μελέτη της J.D. Power που δημοσιεύτηκε τον περασμένο Αύγουστο έδειξε πως η φόρτιση αποτελεί το μεγαλύτερο «αγκάθι» στις σκέψεις για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.

Hyundai Charging

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ηλεκτρικά αυτοκίνητα: Πού τα φορτίζουν οι περισσότεροι χρήστες;

«Τα αποτελέσματα της μελέτης θα πρέπει να προβληματίσουν όσους εμπλέκονται στη μετάβαση από τα θερμικούς στους ηλεκτροκινητήρες», δήλωσε ο J.D. Ο εκτελεστικός διευθυντής της J.D Power Brent Gruber. «Αν και η πλειονότητα της φόρτισης EV πραγματοποιείται στο σπίτι ή την εργασία, η δημόσια φόρτιση πρέπει να προσφέρει μια πολύ καλύτερη εμπειρία σε όλους τους τομείς — όχι μόνο για τους σημερινούς χρήστες. Οι όσο το δυνατόν καλύτερες υποδομές είναι πιθανό να αμβλύνουν τις ανησυχίες των δύσπιστων μελλοντικών πελατών. Γίνεται πολλή δουλειά για να αντιμετωπιστούν αυτά τα ζητήματα, αλλά σίγουρα υπάρχει πολύ περισσότερη δουλειά που πρέπει να γίνει».
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube