Opel: Karl και Adam δεν θα αντικατασταθούν

Opel: Karl και Adam δεν θα αντικατασταθούν

Η Opel νοικοκυρεύει την γκάμα της, καταργώντας προσεχώς τα μίνι της. Οι άνθρωποι του Blitz προτιμούν να επικεντρωθούν στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες της αγοράς.

Η Opel ενσωματώθηκε στο Groupe PSA λίγο περισσότερο από ένα χρόνο πριν. Η γερμανική φίρμα αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε μεταβατική φάση, εξ ου και η έλλειψη ειδήσεων σχετικά με το πρόγραμμά της τον τελευταίο καιρό. Κάτι όμως που αναμένεται να αλλάξει για τον κατασκευαστή τους προσεχείς μήνες, καθώς επιβεβαίωσε ότι θα υπάρξουν οκτώ λανσαρίσματα μέχρι το τέλος του 2020.

Το αστέρι του προγράμματος θα είναι προφανώς το επόμενο Corsa, το οποίο θα παρουσιαστεί το 2019 και έχει ήδη επιβεβαιωθεί μια 100% ηλεκτρική έκδοσή του. Την επόμενη χρονιά, η Opel θα αντικαταστήσει επίσης το Vivaro που θα είναι ένας στενός ξάδελφος του Citroën SpaceTourer και του Peugeot Traveler. Το 2020, η Opel θα παρουσιάσει τη δεύτερη γενιά του Mokka X.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Επιχειρηματικό σχέδιο PACE: H Opel ποντάρει ηλεκτρικά για κερδοφορία [video]

Opel Adam

Ταυτόχρονα, η Opel προχωρά και σε κάποιο νοικοκύρεμα. Ύστερα από τη διακοπή της παραγωγής του Cascada κάμπριο, πρόσφατα επιβεβαίωσε τη μη ανανέωση ακόμα δύο μοντέλων: Του Karl και του Adam. Για το δεύτερο, δεν μας εξέπληξε η απόφαση, μιας και, παρόλο που δεν ήταν εμπορική αποτυχία, δεν μπορούμε να πούμε πως κατεπλάγημεν με τις πωλήσεις του. Από την άλλη πλευρά, η απόφαση της μη αντικατάστασης του Karl, είναι μάλλον περίεργη.

Opel Adam

Κατά συνέπεια, η Opel θα απουσιάζει εντελώς από την αγορά μικρών αυτοκινήτων πόλης. Βεβαίως, όπως εξηγεί η ίδια, οι όγκοι πωλήσεων δεν είναι τέτοιοι που να καθιστούν πιεστική τη συνέχισή του και πάνω απ’ όλα η αποδοτικότητά του σε κέρδη είναι χαμηλή. Αλλά αναμενόταν τουλάχιστον το Karl να αντικατασταθεί από ένα αυτοκίνητο που θα προερχόταν από τα επόμενα 108-C1-Aygo. Ειδικά τώρα που τα μικρά αυτοκίνητα πόλης παραμένουν σημαντικά για την επίτευξη των μελλοντικών στόχων για το CO2 που επιβάλλει η Ευρώπη.

Τα υφιστάμενα Adam και Karl θα παραμείνουν στην αγορά τουλάχιστον μέχρι το τέλος του 2019.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube