Οικονομική αιμορραγία για τον Elon Musk εξαιτίας του Twitter
Καταρρέουν τα έσοδα του Twitter μετά την εξαγορά του από τον Elon Musk και τη μαζική φυγή διαφημιζομένων.
Η αλήθεια είναι πως μέχρι στιγμής ο Εlon Musk δεν δείχνει να τα καταφέρνει και τόσο καλά με το Twitter, τουλάχιστον όχι τόσο καλά όσο με την Tesla.
Mετά τη δραματική μείωση προσωπικού στην οποία προχώρησε αμέσως μετά την εξαγορά του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης, χαλάρωσε και τις πολιτικές διαχείρισης περιεχομένου. Σαν αποτέλεσμα όλων αυτών, σημειώθηκε μαζική φυγή διαφημιζομένων που αποτελούν και το κύριο έσοδο του Twitter.
Μόνον τον Ιανουάριο περισσότερες από τις μισές εταιρείες που διαφημίζονταν στην πλατφόρμα αποχώρησαν, με τη φυγή να συνεχίζεται. Ανάμεσα σε αυτές περιλαμβάνονταν και εταιρείες κολοσσοί όπως η Coca-Cola, η Unilever και η Jeep.
Σύμφωνα με το CNN, η HBO, για παράδειγμα, ήταν ο κορυφαίος διαφημιζόμενος του Twitter τον Σεπτέμβριο, δαπανώντας σχεδόν 12 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις. Έως τις 25 Ιανουαρίου, είχε δαπανήσει μόλις λίγο πάνω από 54.000 δολάρια. Σαν αποτέλεσμα τα διαφημιστικά έσοδα έπεσαν κατά 60%.
Κάτω από αυτές τις προϋποθέσεις, ο Εlon Musk καλείται τώρα να καλύψει από την τσέπη του πληρωμές τόκων των δανείων που συνήψε για να αποκτήσει την πλατφόρμα έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Για να το πετύχει αυτό προσπαθεί να πείσει τους διαφημιζόμενους ότι διαθέτει το εργαλείο για να δείχνει στους πελάτες του εάν οι διαφημίσεις τους προβάλλονται μαζί με ακατάλληλο ή μη ασφαλές περιεχόμενο στο Twitter.
Όπως σημειώνουν αναλυτές, είναι πολύ δύσκολο για τον Musk να πείσει την αγορά να επιστρέψει στο Twitter, όταν μάλιστα έχουν πολλές άλλες εναλλακτικές.