Οι πωλήσεις της Renault σημείωσαν πτώση για 4η συνεχή χρονιά
Η Renault ταξινόμησε 1.466.729 οχήματα το 2022 σημειώνοντας πτώση στις πωλήσεις της, της τάξεως του 9,4%. Συμπεριλαμβανομένης δε και της ρωσικής αγοράς, η μείωση φθάνει το 15%.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία, όπως αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος, δεν κατάφερε να ξεπεράσει τόσο αποτελεσματικά όσο οι αντίπαλοί της, τις επιπτώσεις από την πανδημία αλλά και την έλλειψη ημιαγωγών -και- τη χρονιά που μας πέρασε. Η Renault, ποντάρει πλέον τα πάντα για την ανάκαμψη της στα ηλεκτρικά μοντέλα.
Και ίσως να είναι και η πιο σωστή απόφαση δεδομένου ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα της γαλλικής φίρμας εμφάνισαν σημαντική άνοδο στις πωλήσεις τους, της τάξεως του 12%, με 228.000 ταξινομήσεις. Τα ηλεκτρικά μοντέλα, όπως έχουν δηλώσει κατά καιρούς υψηλόβαθμα στελέχη της Renault, θα βγάλουν το κάρο από τη λάσπη, οδηγώντας την εταιρεία σε ανάπτυξη, χάρη στα υψηλά περιθώρια κέρδους που εμφανίζουν.
Το παγκόσμιο μερίδιο των Γάλλων ανήλθε στο 4%, μειωμένο κατά μισή ποσοστιαία μονάδα συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Εξίσου εντυπωσιακό ως στοιχείο και το γεγονός ότι από τις 10 κορυφαίες αγορές στον κόσμο, η Renault σημείωσε αύξηση στις πωλήσεις μόνο σε δύο: Στην Τουρκία και στην Κολομβία.
Οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 15% στην κορυφαία αγορά της Γαλλίας, παρέμειναν σταθερές στην Βραζιλία (η δεύτερη καλύτερη αγορά για την Renault) και μειώθηκαν κατά 25% στην τρίτη σημαντικότερη αγορά, την γερμανική.
O Fabrice Cambolive, (Chief Operating Officer της Renault) δήλωσε αισιόδοξος για το μέλλον, τονίζοντας μάλιστα χαρακτηριστικά ότι το κλίμα θα αντιστραφεί από το 2023, χάρη στα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που παρουσιάσει η φίρμα αλλά και τον «διαχωρισμό» της εταιρείας σε 5 ανεξάρτητους τομείς δραστηριοτήτων.
Ωστόσο, δεν είδε με καλό μάτι την πρόσφατη μείωση των τιμών της Tesla στα μοντέλα της, τονίζοντας «πως είναι μια κίνηση που οφείλουμε να εξετάσουμε με τη δέουσα προσοχή. Είναι μια νέα πρόκληση που θα αντιμετωπίσουμε».