«Όχι» στην απαγόρευση των ΚΕΚ λέει ο υπουργός μεταφορών της Ιταλίας
Κανένα νόημα πίσω από την απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στην ΕΕ έως το 2035, δεν βρίσκει ο Ματέο Σαλβίνι, υπουργός μεταφορών της Ιταλικής κυβέρνησης.
Ο Σαλβίνι που έχει «απασχολήσει» και στο παρελθόν για τις αντίδρασεις του στο χειρισμό της Ε.Ε απέναντι στον κατά δήλωσή του «καλύτερο πολιτικό του κόσμου», Βλ. Πούτιν, ισχυρίζεται πως δεν υπάρχει κανένα οικονομικό, περιβαλλοντικό ή κοινωνικό νόημα στην κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης που θέλει η Ε.Ε. έως το 2035.
Αυτή τη φορά πάντως, ο Σαλβίνι δε φαίνεται να εναντιώνεται απέναντι στις αποφάσεις της Ε.Ε. μόνον από αντίδραση, αφού υποστηρίζει πως από αυτή την απόφαση χιλιάδες εργαζόμενοι θα μείνουν άνεργοι, κάτι που προφανώς εμπεριέχει και μεγάλες δόσεις αλήθειας.
Εν τω μεταξύ, η Ιταλία είναι εδώ και καιρό αντίθετη ως προς το στόχο της Ε.Ε. για σταδιακή κατάργηση των οχημάτων ICE έως το 2035.
Η αρχή έγινε με την συμμετοχή της σε έναν συνασπισμό χωρών, συμπεριλαμβανομένης της Βουλγαρίας, της Πορτογαλίας, της Ρουμανίας και της Σλοβακίας, οι οποίες πρότειναν την αναβολή της ημερομηνίας διακοπής πώλησης οχημάτων ορυκτών καυσίμων για το 2040.
Και πέρυσι, η Ιταλία σε μια προσπάθεια να εξαιρεθούν οι εγχώριοι κατασκευαστές χαμηλής παραγωγής από την απαγόρευση κατασκευής κινητήρων εσωτερικής καύσης, είχε συνομιλίες με την Ε.Ε. χωρίς όμως κάποια χειροπιαστά αποτελέσματα.
Θεωρείται δεδομένο λοιπόν πως το ζήτημα θα έχει συνέχεια τόσο από την πλευρά της Ιταλίας, όσο και γενικότερα, με την αύξηση των τιμών ηλεκτρικής ενέργειας να στριμώχνουν την Ε.Ε. και να κρατούν μακριά το όραμα της, για τη μετάβασή μας στην ηλεκτροκίνηση…