Ο όμιλος Stellantis απειλεί την πρωτοκαθεδρία του VW Group
Ο όμιλος VW παρέμεινε στην κορυφή των ευρωπαϊκών πωλήσεων και το 2021, με το Stellantis Group όμως να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής.
Ο όμιλος VW κατάφερε για μία ακόμη χρονιά να στρογγυλοκάτσει στο θρόνο των ευρωπαϊκών πωλήσεων, διατηρώντας τα σκήπτρα του, παρά τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετώπισε με την έλλειψη ημιαγωγών.
Ο γερμανικός κολοσσός, πούλησε συνολικά 3.158.559 νέα μοντέλα σε ολόκληρη την Ευρώπη (συμπεριλαμβάνονται πέραν των 27 κρατών-μελών και οι Αγγλία, Ελβετία, Νορβηγία και Ισλανδία) τη χρονιά που μας πέρασε, 103.969 περισσότερα δηλαδή από τον όμιλο Stellantis (3.081.590 ταξινομήσεις) που ακολουθεί κατά πόδας στη δεύτερη θέση.
Ο όμιλος VW είδε τις πωλήσεις του να υποχωρούν στο χαμηλότερο επίπεδο της δεκαετίας, ενώ νικήθηκε κατά κράτος στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (208.303 ταξινομήσεις) από το Stellantis Group (643.793).
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν οικονομικοί αναλυτές, το 2022 κι εφόσον ομαλοποιηθεί η κατάσταση με την έλλειψη ημιαγωγών (από το 2ο 6μηνο του έτους και μετά), η μάχη ανάμεσα σε VW Group και Stellantis Group θα ενταθεί και δεν αποκλείεται να υπάρξουν και εκπλήξεις, όπου εκπλήξεις σημαίνει ο όμιλος Stellantis να βρεθεί στην κορυφή των πωλήσεων εκθρονίζοντας τους Γερμανούς για πρώτη φορά μετά από χρόνια.