Νέος λογότυπος και νέα εποχή για τη Citroën

Νέος λογότυπος και νέα εποχή για τη Citroën

Η Citroën εισέρχεται σε μια νέα εποχή και παρουσιάζει τον νέο της λογότυπο που θα δεσπόζει σύντομα στα μοντέλα της.

Ο νέος λογότυπος του Γάλλου κατασκευαστή είναι εμπνευσμένος από το αρχικό σήμα που υιοθετήθηκε από τον ιδρυτή της μάρκας, André Citroën, το 1919. Θα δει για πρώτη φορά τα φώτα της δημοσιότητας πάνω σε ένα νέο πρωτότυπο οικογενειακό αυτοκίνητο που θα παρουσιαστεί μέχρι το τέλος του μήνα.

Αργότερα, προς τα μέσα του 2023, ο λογότυπος θα αρχίσει να κοσμεί και όλα τα αυτοκίνητα παραγωγής της Citroën. Η τελευταία, εξελίσσει μια νέα σχεδιαστική γλώσσα που θα κάνει το έμβλημα της πιο ορατό έτσι ώστε όλοι να καταλαβαίνουν αμέσως ότι πρόκειται για μοντέλο της Citroën.

Citroën

Παράλληλα, αποτίνοντας φόρο τιμής σε ιστορικά μοντέλα της όπως το 2CV και το DS, η Citroën επαναφέρει το χρώμα Monte Carlo Blue, όχι μόνο ως απόχρωση για τα μοντέλα της αλλά και ως ταυτότητα της μάρκας σε εταιρικό και εμπορικό επίπεδο. Επίσης, η κόκκινη απόχρωση που χρησιμοποιεί η εταιρεία σε έντυπο, φυσικό και ψηφιακό επίπεδο θα αντικατασταθεί από το νέο πιο ξεχωριστό και ζωηρό κόκκινο Infra-Red.

Ο νέος λογότυπος σχεδιάστηκε από την ομάδα ντιζάιν της Citroën με τη βοήθεια του Stellantis Design Studio και ο CEO της μάρκας, Vincent Cobée, τον χαρακτήρισε ως «κομψό σύμβολο προόδου στο δρόμο για το αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον».

Τον νέο λογότυπο θα συνοδεύει και το νέο μότο της Citroën «Nothing Moves Us Like Citroën», ή ελληνιστί «Τίποτα δεν μας συγκινεί όπως η Citroën».

Citroën

Η Citroën θεώρησε πως οι αλλαγές αυτές ήταν απαραίτητες έτσι ώστε να είναι έτοιμη για τη νέα της ηλεκτρική εποχή και το «πιο συναρπαστικό κεφάλαιο στην ιστορία της».

Θυμίζουμε ότι ως μέρος του νέου στρατηγικού πλάνου «Dare Forward 2030» της Stellantis, η Citroën θα διαθέτει στην Ευρώπη μέχρι το 2030 μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube