Mercedes-AMG: Ο κινητήρας της A 45 θα τοποθετηθεί και σε μεγαλύτερα μοντέλα
Πολύ πιθανό να το δούμε και σε πισωκίνητες πλατφόρμες ως μέρος υβριδικού συστήματος κίνησης.
Ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος κινητήρας στον κόσμο, ο M139 της Mercedes-AMG, αναμένεται να χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα της φίρμας εκτός από τις A 45 4MATIC+ και CLA 45 4MATIC+ σύμφωνα με τον CEO της AMG, Tobias Moers.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Mercedes-AMG: Στην παραγωγή ο ισχυρότερος 4κύλινδρος κινητήρας στον κόσμο
Το τετρακύλινδρο και διπλά υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ με χωρητικότητα 2,0 λίτρων, έχει απόδοση 421 PS και 500 Nm ροπής (δηλαδή 211 PS ανά λίτρο). Όπως αποκάλυψε το αφεντικό της AMG, ο λόγος που ο κινητήρας είναι τόσο δυνατός έχει να κάνει και με το ότι δεν θα χρησιμοποιηθεί μόνο σε εγκάρσια διάταξη στα μικρά μοντέλα της εταιρείας, αλλά και σε συνδυασμό με μεγαλύτερες και πισωκίνητες πλατφόρμες.
Το πιθανότερο σενάριο είναι να δούμε τον τετρακύλινδρο κινητήρα M139 σε συνδυασμό με υβριδικό σύστημα κίνησης που θα προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ισχύ. Με αυτό τον τρόπο, η Mercedes-AMG μπορεί να αντικαταστήσει τα σημερινά εξακύλινδρα μοτέρ στις πιο ήπιες εκδόσεις 43 και 53 της επόμενης C-Class.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Mercedes-AMG A 45 4MATIC+ και CLA 45 4MATIC+ [video]
Ο Moers πρόσθεσε πως οι μελλοντικές εκδόσεις 63 όπως για παράδειγμα της επόμενης E-Class, θα συνεχίσουν να αποδίδουν κοντά στους 600 PS με τη βοήθεια υβριδικών συστημάτων κίνησης. Και εκεί, προφανώς το διπλά υπετροφοδοτούμενο V8 μοτέρ 4,0 λίτρων θα δώσει τη θέση του σε μικρότερα σύνολα με λιγότερους κυλίνδρους.
Πηγή: Paultan.org