McLaren: Δεν θέλουμε αλλά ούτε χρειαζόμαστε ένα SUV
Αντίθετα η εταιρεία έχει επενδύσει πολλά στην εξέλιξη της υβριδικής τεχνολογίας και της ηλεκτροκίνησης.
Η ιστορία της McLaren είναι μακρά και «στεφανωμένη» με αυτοκίνητα μοναδικά. Αυτοκίνητα που είναι προσανατολισμένα στις απόλυτες επιδόσεις και τα οποία απευθύνονται σε λίγους και εκλεκτούς.
Σε αντίθεση με άλλες αντιστοίχου προφίλ εταιρείες που έκαναν το άνοιγμα στην κατηγορία των SUV, η McLaren δια στόματος του Tony Joseph, προέδρου της εταιρείας στην Βόρειο Αμερική, δηλώνει κατηγορηματικά πώς δεν χρειάζεται να προχωρήσει στην κατασκευή κάποιου SUV.
Είμαστε κερδοφόροι και δεν χρειαζόμαστε κανένα SUV είπε ο Joseph. Θέλουμε να μείνουμε πιστοί στο DNA μας, είπε και να επικεντρωθούμε σε διθέσια σπορ αυτοκίνητα, αυτά που στοιχειοθετούν την εικόνα μας.
Τόνισε ότι το 2016 η εταιρεία έδειξε τι μπορεί να κάνει με την 570S Spider και την 720S, ενώ με την McLaren Senna φτιάξαμε το «απόλυτο αυτοκίνητο». Η τιμή της τελευταίας φτάνει το 1 εκατομμύριο δολάρια και θα κατασκευαστούν μόνον 500 αντίτυπα από τα οποία τα 160 αναμένεται να πωληθούν στη Βόρεια Αμερική απο τον Αύγουστο και μετά. Βέβαια την ιστορία της McLaren κοσμούν και άλλα μοντέλα, όπως η 12C ή η 570S, αυτοκίνητα, τα περισσότερα των οποίων το DRIVE έχει οδηγήσει.
Αντίθετα, στη McLaren κάθε άλλο παρά γυρίζουν την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση. Έχοντας επενδύσει πολλά στην εξέλιξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας, η McLaren έχει προγραμματίσει τα μισά από τα 15 αυτοκίνητα που έχει στο πλάνο των επόμενων χρόνων να είναι υβριδικά, ενώ στα σχέδια είναι να παρουσιαστεί και ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, αλλά όχι νωρίτερα από το 2022, κατέληξε ο Tony Joseph.