Maserati: Θα υπάρχουν πάντα στην γκάμα της θερμικά μοτέρ
Ο εξηλεκτρισμός της ιταλικής φίρμας δεν θα είναι ποτέ ολοκληρωτικός.
Στα πλαίσια της αναδιοργάνωσης της Maserati, ο Al Gardner, υπεύθυνος για την αγορά της Βόρειας Αμερικής δήλωσε στο Motortrend πως η εταιρεία θα προσφέρει πάντα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, παρά τα σχέδια για εξηλεκτρισμό της γκάμας της.
Ο νέος CEO της Maserati, Herald Wester έχει ανακοινώσει πως όλη η γκάμα της εταιρείας θα ανανεωθεί μέχρι το τέλος του 2022, με την προσθήκη δύο νέων μοντέλων - ένα νέο sportscar (Alfieri) που θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Γενεύης το 2020 και ένα ακόμα μικρότερο SUV που θα τοποθετηθεί κάτω από την Levante. Επιπλέον, στα σχέδια της Maserati είναι η παρουσίαση υβριδικών, επαναφορτιζόμενων υβριδικών και πλήρως ηλεκτροκίνητων εκδόσεων.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η Maserati Alfieri πιο κοντά στην παραγωγή
Η ιταλική φίρμα πέρασε μια δύσκολη περίοδο μετά από πτώση των πωλήσεων κατά 28% για το 2018 και κατά 41% για το πρώτο τρίμηνο του 2019. Η άσχημη πορεία της Maserati είναι ένας από τους παράγοντες που οδήγησαν στην πτώση των κερδών του ομίλου FCA κατά 29% μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019. Ο CEO του ομίλου, Mike Manley, δήλωσε στους μετόχους ότι η Maserati δέχεται βοήθεια σε επίπεδο marketing και πωλήσεων έτσι ώστε να ανακάμψει.
Ο Al Gardner πιστεύει πως το πρόβλημα δεν είναι τα μοντέλα της Maserati αλλά το πόσο το κοινό γνωρίζει για την ύπαρξή τους. Συγκεκριμένα, η Levante που παρουσιάστηκε πριν από τρία χρόνια, έχει 22% ποσοστό επίγνωσης στην αμερικανική αγορά, ενώ ανταγωνιστές της έχουν έως και τριπλάσια ποσοστά. Όπως αναφέρει ο Gardner, η Maserati πρέπει να μπει στο ραντάρ των αγοραστών και είναι πεπεισμένος πως ένα test drive με μια Levante Trofeo θα τους κάνει να την ερωτευτούν.