Land Rover Defender SVR με κινητήρα από την BMW
Δημοσιεύματα θέλουν την εταιρεία να φορά στο αυτοκίνητο τον διτούρμπινο V8 4,4 λίτρων που θα αποδίδει 500 ίππους.
Δεν είναι μυστικό ότι στα σχέδια της Land Rover περιλαμβάνεται και μια έκδοση επιδόσεων για το Defender.
Προς το παρόν, η γκάμα των κινητήρων αποτελείται από τον τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα Ingenium 2.0 με δύο τούρμπο και απόδοση 200 PS (D200) ή 240 PS (D240), τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα Ingenium 2.0 με απόδοση 300 PS (P300) και τον τον ισχυρότερο εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα Ingenium 3.0 που συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα και έχει ισχύ 400 PS (P400). Ενδεικτικά, στην κορυφαία του έκδοση το Defender επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 6,1" και έχει τελική ταχύτητα 208 km/h (με ζάντες 22").
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης και μια επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση του Defender που θα ακολουθήσει του χρόνου με δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Land Rover Defender [video]
Τώρα, δημοσιεύματα θέλουν την εταιρεία να θέλει να βγάλει μια έκδοση SVR, όπως έχει κάνει και με άλλα μοντέλα της JLR.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι πληροφορίες θέλουν την Land Rover να βάζει κάτω από το καπό του Defender τον διτούρμπινο 4,4 V8 της BMW , ο οποίος στη συγκεκριμένη περίπτωση θα ρυθμιστεί έτσι ώστε να έχει απόδοση 500 ίππων.
Να σημειώσουμε ότι στις νέες X5 Μ και X6 Μ της BMW ο συγκεκριμένος κινητήρας φτάνει να αποδίδει έως και 625 ίππους (στην έκδοση Competition).
Τα δημοσιεύματα αναφέρουν πως η συγκεκριμένη έκδοση θα βασίζεται στο Defender 110 με στάνταρ τετρακίνηση, αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων και αερανάρτηση, ενώ θα προστεθεί ακόμη μια λειτουργία στο σύστημα Terrain Response 2 του οχήματος, μεγαλύτερα φρένα και μεγαλύτεροι τροχοί.
Προς το παρόν, επισήμως δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι σχετικό, όμως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά…