Κώστας Ψαρρής: Ο Έλληνας που διευθύνει την Bugatti 

Κώστας Ψαρρής: Ο Έλληνας που διευθύνει την Bugatti 

Υπεύθυνος για τις αγορές Μέσης Ανατολής και ΝΑ Ασίας, μιλά για το πώς αντιμετώπισε την κρίση του κορονοϊού.

Από τον Απρίλιο του 2019 ο Κώστας Ψαρρής είναι επικεφαλής της Bugatti στη Μέση Ανατολή και τη Νοτιοανατολική Ασία και εργάζεται για τη μακροπρόθεσμη στρατηγική της εταιρείας, διερευνώντας πάντα νέες ευκαιρίες για την Bugatti. 

Η παγκόσμια καραντίνα λόγω του COVID-19 άγγιξε και τον Ψαρρή και την ομάδα του. «Με την Ανατολική Ασία να βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της κρίσης υγείας στα αρχικά στάδια, οι ασιατικές αντιπροσωπείες μας έπρεπε να αντιδράσουν πολύ γρήγορα. Εδώ, όμως, στο Ντουμπάι, περάσαμε σε κατάσταση καραντίνας  πολύ αργότερα, οπότε είχαμε αρκετό χρόνο να προετοιμαστούμε για αυτό », εξηγεί ο 38χρονος Έλληνας. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τα πάντα για την Bugatti Chiron Pur Sport [video]

Όταν οι τοπικές Αρχές επέβαλαν κοινωνικές αποστάσεις τον Μάρτιο, ο Ψαρρής και η ομάδα του έπρεπε να βρουν μια εναλλακτική λύση για την από καιρό προγραμματισμένη πρεμιέρα στη Μέσης Ανατολής της Chiron Pur Sport1. Η πραγματική παγκόσμια πρεμιέρα του τελευταίου μέλους της οικογένειας Chiron δεν πραγματοποιήθηκε όπως είχε προγραμματιστεί, μετά την ακύρωση του Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης λόγω του ξεσπάσματος της πανδημίας και πραγματοποιήθηκε σε επίλεκτους πελάτες με ιδιωτικές προβολές one-to-one. Επειδή πολλοί από τους πελάτες μας ήθελαν να δουν το  αυτοκίνητο καταφέραμε να οργανώσουμε ατομικές παρουσιάσεις του αυτοκινήτου στον εκθεσιακό μας χώρο στο Ντουμπάι - με μεγάλη επιτυχία, λέει ο Ψαρρής. 

pss

Η τρέχουσα κατάσταση είναι σε αντίθεση με οτιδήποτε γνώρισε ο Κώστας Ψαρρής στα δώδεκα χρόνια του στην αυτοκινητοβιομηχανία, σε μια καριέρα που ξεκίνησε από την Αθήνα, μετά μεταπήδησε στο Μάντσεστερ και τα τελευταία έξι χρόνια βρίσκεται στο Ντουμπάι. Η έλλειψη φυσικής παρουσίας στο γραφείο δεν είναι καινούργιο για τον Ψαρρή και την ομάδα του, που συνηθίζει να ταξιδεύει σε μια περιοχή που εκτείνεται από την Ιαπωνία μέχρι τη Τζέντα στη Σαουδική Αραβία, ακόμη και στα κεντρικά γραφεία της Bugatti στη Γαλλία. 

Ο ίδιος λέει ότι 9.514 χιλιόμετρα και 5 ζώνες ώρας, σημαίνει ότι τις περισσότερες φορές πρέπει να εργαζόμαστε εξ αποστάσεως. Και όχι από την άνεση του σπιτιού μας, αλλά από τα γραφεία των συνεργατών της Bugatti στα ταξίδια μας, ή στα σαλόνια του αεροδρομίου και στα δωμάτια του ξενοδοχείου.

Αυτό που μου λείπει, λέει ο Ψαρρής, είναι η προσωπική επαφή με τους συνεργάτες και ειδικά με τους πελάτες: «Θεωρούμε τον εαυτό μας τυχερό που έχουμε μερικούς από τους πιο πιστούς πελάτες της Bugatti, πραγματικούς λάτρεις των αυτοκινήτων, στην περιοχή μας. Μας αρέσει να τους συναντάμε, να ακούμε τις ανάγκες και τις ιδέες τους, δείχνοντάς τους τι μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτούς. Τίποτα δεν αντικαθιστά αυτήν την αλληλεπίδραση πρόσωπο με πρόσωπο, αλλά φυσικά πλέον προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο γι’ αυτούς με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας. Με αυτόν τον τρόπο, η ομάδα του κατάφερε να κλείσει κάποιες πωλήσεις παρά τις ασυνήθιστες συνθήκες. Μεταξύ αυτών, η τελευταία διαθέσιμη «Edition Noire», μια ειδική έκδοση 20 μονάδων της Chiron Sport2 που έχει πλέον εξαντληθεί.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube