Η VW ανακαλεί 21.000 ID.4 γιατί μπορεί χάσουν την ισχύ τους απροειδοποίητα
To πρόβλημα εντοπίζεται στη μονάδα διαχείρισης μπαταρίας υψηλής τάσης των VW ID.4 και λύνεται με αναβάθμιση του λογισμικού.
Η Volkswagen προχώρησε σε ανάκληση για σχεδόν 21.000 μονάδων του ID.4, επειδή ενδέχεται να χάσουν την ισχύ τους και να σταματήσουν απροειδοποίητα.
Το πρόβλημα εντοπίζεται στο λογισμικό που ελέγχει την μπαταρία υψηλής τάσης, το οποίο μπορεί κάτω από ορισμένες συνθήκες να κάνει reset από μόνο του με αποτέλεσμα ο ηλεκτροκινητήρας του αυτοκινήτου να χάσει ισχύ.
Το πρόβλημα αφορά 20.904 ID.4 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 26 Μαΐου 2020 και 20 Ιανουαρίου 2022. Αρχικά το πρόβλημα εντοπίστηκε τον Ιούλιο του 2021, αλλά μέχρι τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία έλεγε πως οι οδηγοί δεν κινδύνευαν, καθώς «το τιμόνι και οι λειτουργίες πέδησης δεν επηρεάζονται». Ωστόσο, η έρευνα δεν έκλεισε και τον Ιανουάριο του 2022, ο προμηθευτής της Volkswagen εμφανίστηκε και είπε ότι όντως το λογισμικό παρουσιάζει προβλήματα που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε «δυσάρεστες καταστάσεις».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Volkswagen ID.4 1st [video]
Τα νεότερα οχήματα δεν επηρεάζονται από αυτό το πρόβλημα, λέει η VW, καθώς χρησιμοποιούν μια νεότερη έκδοση λογισμικού, επομένως τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται μετά τις 20 Ιανουαρίου 2022 δεν έχουν πρόβλημα.
Τα επηρεαζόμενα οχήματα θα εμφανίσουν μια ειδοποίηση στο ταμπλό μέχρι τα τέλη Μαρτίου, δίνοντας εντολή στους ιδιοκτήτες να προγραμματίσουν ένα ραντεβού σέρβις σε αντιπροσωπία της Volkswagen για την εγκατάσταση μιας αναθεωρημένης έκδοσης του λογισμικού για τη μονάδα ελέγχου διαχείρισης μπαταρίας υψηλής τάσης.
Επιπλέον, περίπου 1.000 ID.4 κατασκευασμένα το 2022 και 2023 αποτελούν τμήμα μιας άλλης ανάκλησης, καθώς ένα καλώδιο για την μπαταρία των 12 volt μπορεί να τρίβεται στην κολόνα του τιμονιού και να φθαρεί, γεγονός που θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει σε βραχυκύκλωμα και πιθανώς μια πυρκαγιά.