Η Renault θέλει να δημιουργήσει ζώνη αυτόνομης μετακίνησης στο Παρίσι
Θα συνδέει το αεροδρόμιο Charles de Gaulle με της επιχειρηματική ζώνη La Defense.
Οι Renault και Waymo δήλωσαν ότι θέλουν να δημιουργήσουν μια υπηρεσία αυτόνομης υπηρεσίας μεταξύ του αεροδρομίου Charles de Gaulle και της επιχειρηματικής ζώνης La Defense, δυτικά της πόλης. Στόχος η υπηρεσία να είναι έτοιμη το καλοκαίρι του 2024 πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες. με πιθανό στόχο την κατοχή της για τα ολυμπιακά καλοκαιρινά παιχνίδια του 2024.
Η Valerie Pecresse, περιφερειάρχης της περιοχής που περιλαμβάνει και το Παρίσι, δήλωσε ότι επενδύει 100 εκατομμύρια ευρώ σε αυτόνομη υποδομή οχημάτων. «Ελπίζω να έχουμε ολοκληρώσει το έργο πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού», ανέφερε η Pecresse, τονίζοντας πως αυτό θα ωφελήσει τόσο τους κατοίκους όσο και τους τουρίστες.
Η απόσταση από το αεροδρόμιο από τη La Defense, όπου εδρεύουν πολλές από τις μεγαλύτερες εταιρείες της Γαλλίας, είναι περίπου 32 χιλιόμετρα, αλλά τα μποτιλιαρίσματα είναι πολύ μεγάλα στη συγκεκριμένη διαδρομή που μπορεί να διαρκέσει έως και 90 λεπτά.
Η Renault και η Nissan είχαν από καιρό στα πλάνα τους να αναπτύξουν υπηρεσία αυτόνομων ταξί έως το 2022, σύμφωνα με το ενδιάμεσο σχέδιο της Συμμαχίας που είχε παρουσιάσει ο πρώην πρόεδρος της συμμαχίας Carlos Ghosn.
Μια διαδρομή μεταξύ του αεροδρομίου Charles de Gaulle και της πόλης του Παρισιού θα ήταν ιδανική για αυτόνομα οχήματα λόγω της ευκολίας προσθήκης της σχετικής υποδομής, είχε πει ο Ghosn το 2018.
Πέρυσι, η Renault παρουσίασε μια σειρά από αυτόνομα οχήματα, όπως το EZ-GO, μια ιδέα που θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί από ιδιωτικές ή δημόσιες εταιρείες, συμπληρωματικά προς τα επιβατικά αυτοκίνητα και τις επιλογές δημόσιων συγκοινωνιών, μετρό ή λεωφορείων.